چهل‌سالگی سرو/ مدیر امور هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر خبر داد؛

رونمایی از پادکست و نمایش رادیویی با محوریت دفاع مقدس در بوشهر

«علی صفری» گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس از پادکست و نمایش‌های رادیویی با محوریت دفاع مقدس در بوشهر رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۷۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ - 23September 2020

رونمایی از پادکست و نمایش رادیویی با محوریت دفاع مقدس در بوشهر«علی صفری» مدیر هنری و فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: هنر بهترین ابزار جهت انتقال رشادت‌های رزمندگان به نسلی است که از نزدیک جنگ را ندیده‌اند.

وی با بیان اینکه رسالت هنر دفاع مقدس بیش از سال‌های پیش و از هر زمان دیگری اهمیت بیشتری پیدا کرده باشد، گفت: ارائه تصویر درست نسلی که انقلاب کرد و از تمام آمال و آرزوهای خود گذشت مهمترین رسالت هنرمند انقلابی است برای آیندگان است.

مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر از تولید 40 پادکست با محوریت داستان‌های دفاع مقدس در استان خبر داد و افزود: امروز تعدادی از نمایش ها و پادکست های دفاع مقدس در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

صفری متذکر شد: با توجه شیوع ویروس کرونا در جهان و محدود شدن فعالیت‌ها در فضای مجازی تاثیرگذارترین کار افزایش فعالیت و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به صورت مجازی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار