چهل‌سالگی سرو/ امام جمعه بشرویه:

واقعه‌ای در انقلاب اسلامی مهمتر از دفاع مقدس نیست

امام جمعه بشرویه با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل‌های آینده، گفت: هیچ واقعه‌ای در انقلاب اسلامی مهم‌تر از دفاع مقدس نیست چرا که مجموعه‌ای از ارزش‌های انسانی شامل ظلم‌ستیزی، وطن‌دوستی، پیروی از ولایت فقیه، ایمان، ایثار، شهادت و غیره است.
کد خبر: ۴۱۷۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹ - 23September 2020

واقعه‌ای در انقلاب اسلامی مهم‌تر از دفاع مقدس نیستحجت‌الاسلام «سیدمحمد معلمی» امام جمعه شهرستان بشرویه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، اظهار داشت: در جنگ هشت سال دفاع مقدس آرمان‌های والای شهدا و انقلاب اسلامی بیمه شد و اقتدار و عزت را برای مردم انقلابی به ارمغان آورد.

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل آینده، گفت: هیچ واقعه‌ای در انقلاب اسلامی مهم‌تر از دفاع مقدس نیست چرا که مجموعه‌ای از ارزش‌های انسانی شامل ظلم‌ستیزی، وطن‌دوستی، پیروی از ولایت فقیه، ایمان، ایثار، شهادت و غیره است.

امام جمعه شهرستان بشرویه با اشاره به اینکه دشمن به دنبال کمرنگ کردن ارزش‌های نظام و هشت سال دفاع مقدس و اعتقادات دینی مردم است، عنوان کرد: چنانچه رشادت و فداکاری جوانان آن زمان به نسل جدید منتقل و از آن‌ها الگوبرداری شود، می‌توان به دل دشمن و تهاجم فرهنگی غلبه کرد.

معلمی اندیشه‌های ایثارگرانه، تبعیت از ولایت، ایمان و عشق به شهادت را از ارزش‌های فرهنگ دفاع مقدس دانست و اضافه کرد: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار مناسبی برای بیان دستاوردهای دوران دفاع مقدس و افتخارآفرینی رزمندگان شجاع کشور در میدان‌های خون، حماسه و شرف است.

وی با تأکید بر اینکه بهترین ابزار برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس هنر است، گفت: اگر در تبیین بخش‌های مختلف دوران دفاع مقدس، محتواهای فرهنگی و هنری در حوزه‌های مختلف تولید و به مخاطبان ارائه شود سود برده و جامعه در برابر حوادث بیمه می‌شود.

امام جمعه شهرستان بشرویه متذکر شد: در بحث دفاع مقدس، منابع و محتوا زیاد است اما کم کاری شده و آن طور که باید و شاید تولید اثر انجام نشده تا جوابگوی نیاز مردم باشد بنابراین هر چه بیشتر اثر تولید شود که فاخرو سلیقه‌پسند باشد در جذب مخاطب تأثیرگذارتر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار