اعزام بیش از 260 هزار زائر ایرانی به عمره

مدیر کل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج وزیارت از اعزام بیش از ۲۶۲ هزار زایر ایرانی به سرزمین وحی خبر داد و اظهار داشت: حدود ۲۲۶ هزار نفر پس از اقامت ده روزه در شهرهای مدینه منوره و مکه مکرمه و انجام مناسک عمره به ایران اسلامی بازگشته‌اند.
کد خبر: ۴۱۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳ - 23February 2015

اعزام بیش از 260 هزار زائر ایرانی به عمره

به گزارش گروه اجتماعی " دفاع پرس "، حسن سرخوش مدیر کل برنامه ریزی پذیرش و اعزام این سازمان از اعزام بیش از ۲۶۲ هزار زایر ایرانی به سرزمین وحی خبر داد.

وی افزود: از ابتدای عملیات اعزام عمره مفرده تاکنون ۲۶۲ هزار و ۷۵۱ زایر ایرانی به سرزمین وحی اعزام شدهاند که حدود ۲۲۶ هزار نفر پس از اقامت ده روزه در شهرهای مدینه منوره و مکه مکرمه و انجام مناسک عمره به ایران اسلامی بازگشتهاند.

سرخوش ادامه داد: این زایران با ۸۷۸ پرواز به سرزمین وحی اعزام شدند که شرکت هواپیمایی ایران ایر کار اعزام ۲۱۲ پرواز و ۶۲ هزار و ۲۱۰ زایر، هواپیمایی ماهان با ۲۴۵ پرواز و ۶۸ هزار و ۶۶۰ نفر و شرکت هواپیمایی سعودی نیز با ۴۲۱ پرواز و ۱۳۱ هزار و ۹۸۱ نفر در این مدت برعهده داشتند.

مدیر کل برنامهریزی پذیرش و اعزام سازمان حج در پایان گفت: در حال حاضر حدود ۱۸ هزار زایر ایرانی در مدینه منوره و همین تعداد در مکه مکرمه حضور دارند که به طور متوسط روزانه بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از مدینه منوره راهی مکه مکرمه و همین تعداد از فرودگاه جده وارد ایران اسلامی میشوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار