چهل‌سالگی سرو/ وصیت شهید «علی طبری» به مسئولین؛

در کار این مردم کوچکترین کوتاهی نکنید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «علی طبری» آمده است: وصیتم به ملت ایران این است که راه شهدا را ادامه داده و از امام امت اطاعت کنید و ای مسئولین امور مملکت، خون شهدا شما را به این مقام رسانده وای بر شما در کار این مردم کوچکترین کوتاهی نکنید که در روز جزا جلوی شما را خواهند گرفت.
کد خبر: ۴۱۷۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶ - 23September 2020

در کار این مردم کوچکترین کوتاهی نکنیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در سالروز شهادت شهید «علی طبری» از شهدای تنکابن وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

شهید «علی طبری» فرزند «احمدعلی» یازدهم خرداد 1346 در شهرستان تنکابن به دنیا آمد و در تاریخ دوم مهر 1366 در منطقه عملیاتی فاو (اروندرود) به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید:

بسم الله الرحمن الرحیم

درود و سلام به پیشگاه ولی عصر و نائب بر حقش پیر جماران خمینی کبیر و با درود و سلام بر شهدای صدر اسلام تا شهدای جنگ تحمیلی که توسط کوردلان به درجه رفیع شهادت نائل گردیده‌اند و جان و مالشان را برای این انقلاب خونین اهدا نموده  و مردم مستضعف و مظلوم زیر سلطه شرق و غرب از منجلاب و گمراهی آزاد نمود و همه را به سوی خدای بزرگ دعوت و راهنمائی فرمود.

شما ای پدر! گرانقدر و عالیقدر امیدوارم که سلام مخلصانه من که از اعماق وجودم تقدیم شما می‌دارم. پدر جان از شما متشکرم که چنین فرزندی را تربیت کرده و تقدیم انقلاب خونین کرده‌اید و از خداوند متعال می‌خواهم که به شما صبر و استقامت عطا فرماید.

پدر جان! اگر لیاقت داشتم همانند شهدای اسلام به خصوص شهید گرانقدرمان عزیزالله طبری و نعمت الله یلکانی و شهدای دیگر راهشان را ادامه خواهم داد، پدر جان برایم ناراحت نشوید و می دانم که به مدت  20سال و اندی برایم ذلت کشیده‌اید و مرا بزرگ کرده‌اید و مرا هدیه انقلاب نموده و سپس تقدیم به خدای بزرگ کرده‌اید.

اما ای مادر گرامی و عزیزم امیدوارم که صبر را پیشه خود نموده و هیچ وقت ناراحتی نکنید. مادر عزیزماز اینکه بزرگم  نموده‌اید از شما متشکرم مانند مادرهایی که فرزند پاکشان را از دست می‌دهند که چندین فرزند را از دست می‌دهند باید همگی مثل آنها استقامت داشته باشید.

شما ای برادران عزیز و فداکار راستین انقلاب! از شما می‌خواهم که همیشه با برادران نهادها همکاری لازم را داشته و امیدوارم جنگ حق بر باطل پیروز شود و همچنین از شما خواهش می‌کنم اسلحه بر زمین افتاده مرا بدست گیرید و راهم را ادامه داده ناراحت نباشید چون به هدفم رسیده اگر خطایی از من سرزده مرا ببخشید و از خدای بزرگ طلب عفو و بخشش کنید و از تمام خویشان و اقوام و دوستان و آشنایان پوزش می‌طلبم و اگر جنازه‌ام را آوردند در روستای امیرآباد بغل خاک پسر عمویم دفن کنید.

ای خواهرانم! شما را نیز به خدای بزرگ می‌سپارم و می‌گویم ما رفتیم و کار حسینی کردیم شما هم کار زینبی کنید و پیام‌رسان خون شهدا باشید و حجابتان را حتماً رعایت کنید.

وصیتم به ملت ایران این است که راه شهدا را ادامه داده و از امام امت اطاعت کنید و ای مسئولین امور مملکت، خون شهدا شما را به این مقام رسانده وای بر شما در کار این مردم کوچکترین کوتاهی نکنید که در روز جزا جلوی شما را خواهند گرفت.

والسلام

علی طبری

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار