سردار نقدی:

فعالیت بسیج در «فضای مجازی» دفاعی مقدس است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: فعالان فضای مجازی امروز در حال دفاع مقدس بوده و در این جنگ تحمیلی خط‌شکن هستند.
کد خبر: ۴۱۷۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶ - 23September 2020

به گزازش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در آیین دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج که در مجتمع ولی عصر (عج) برگزار شد، اظهار داشت: شما فعالان فضای مجازی امروز در حال دفاع مقدس بوده و در این جنگ تحمیلی خط‌شکن هستید؛ دشمنی که در سال‌های بعد از دفاع مقدس همواره تلاش کرده تا به شکل‌های مختلف به این انقلاب ضربه بزند، امروز از لحاظ اقتصادی ورشکسته است؛ زیرا به ذغال‌سنگ‌فروشی و نفت‌فروشی روی آورده است.

وی‌ افزود: پرچمی که در ۲۲ بهمن و ۱۳ آبان برافراشتید، امروز به داخل آمریکا رفته و مردم در خاک این کشور «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهند.

سردار نقدی ادامه داد: دشمن خلع سلاح شده است؛ زیرا سیاست داخلی و بین‌المللی آن ورشکسته است و در عرصه نظامی هم همه دنیا متوجه شده‌اند که طبل توخالی است، اما به تنها جایی که پناه برده، عرصه رسانه است و تلاش می‌کند در این عرصه به جنگ خود ادامه دهد.

وی عنوان کرد: نمی‌دانم چرا مدیریت فضای مجازی کشور توسط مدیران اجرایی در اختیار دشمن قرار گرفته است؛ بر این اساس، فعالیت در این عرصه هم دفاع مقدس است؛ البته فعالیت در این‌حوزه آسان هم نیست.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: ساخت انیمیشن ورود ما به بیت‌المقدس با الگو‌گیری از فتح مکه در زمان پیامبر و ساخت نرم‌افزار کاربردی دعا را به شما فعالان فضای‌مجازی پیشنهاد می‌کنم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار