چهل‌سالگی سرو/

قرائت پیام آیت‌الله نوری‌همدانی در مراسم افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قم

پیام آیت‌الله حسین نوری‌همدانی یکی از مراجع تقلید به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس در مراسم افتتاح مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم قرائت شد.
کد خبر: ۴۱۷۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹ - 23September 2020

قرائت پیام آیت الله نوری همدانی در مراسم افتتاح باغ موزه دفاع مقدس قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، پیام آیت‌الله «حسین نوری همدانی» به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس امروز در مراسم افتتاح مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم قرائت شد.

در این پیام آمده است:

این جنگ همان طور که حضرت امام خمینی رضوان الله علیه فرمودند از الطاف خفیۀ خداوند بود که انقلاب اسلامی ایران را تثبیت کرد و به دشمنان اسلام فهماند که این انقلاب ریشه در اعماق دل‌های مردم مسلمان ایران دارد و این دلاور مردان با فداکاری و دادن جان عزیز و خون‌های گرم و رنگین خود آن را حفظ می‌کنند و در عرصۀ جهانی این مطلب را به ثبوت می‌رسانند که این انقلاب با آرمان‌های دینی و الهی که دارد برای آن‌ها از جان عزیزتر است.

و امروز این انقلاب استکبار ستیز ثمره همان مجاهدان است که با رهبری حکیمانه رهبری معظم انقلاب در حال درنوردیدن قله‌های افتخار از نظر نظامی و جهادی است و بر همگان لازم است از ارزش‌های دفاع مقدس حفظ و حراست نمایند و آثار ارزشمند آن دوران در مقابل دید همگان خصوصاً نسل جوان قرار گیرد و همه بدانند چه جان‌فشانی‌های شده است و چه انگیزه‌ای در خلق این حماسه بوده است.

معرفی آثار شهدا و دفاع مقدس عملی بسیار مهم است که باید در تمام شهر‌ها و روستا‌ها برود. امروز همگان نسبت به حفظ و حراست این دفاع مقدس مسئول هستیم و حفظ آرمان شهدا و نگهداری از انقلاب امری واجب و لازم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار