مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح عنوان کرد؛

همسان‌سازی ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان و شاغلین نیرو‌های مسلح

امیر فرشاد نجفی‌پور گفت: حقوق بازنشستگان نیرو‌های مسلح در حد ۹۰ درصد شاغلین نیرو‌های مسلح از پایان مهرماه همسان‌سازی خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۷۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲ - 23September 2020

همسان‌سازی ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان و شاغلین نیرو‌های مسلحبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «فرشاد نجفی‌پور» رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح (ساتا) در گفت‌وگویی تلویزیونی با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و اشاره به ویژگی‌های ممتاز ایثارگری‌های غیورمردان بی ادعا و تفاوت نسل‌های مختلف، اظهار داشت: آن چیزی که در دفاع مقدس بین بچه‌هایی که رفتند و آن‌هایی که نرفتند تفاوت ایجاد کرد، تنها عشق است و آن عشق چیزی نبود جز، عشق به رهبر و مقتدای‌شان حضرت امام خمینی (ره).

وی با بیان اینکه قطعاً هیچ کسی از یک سرباز عاشق‌تر نیست؛ زیرا حاضر است خودش را برای وطن و آرمان‌های والایش فدا کند، افزود: ما باور داریم که پیشکسوتان و عزیزان عرصه جهاد و شهادت و انقلاب، برای ما بسیار مهم و ارزشمند و از خانواده‌های‌مان به ما نزدیک‌تر هستند و به همین دلیل هیچ‌گاه آن‌ها را تنها نخواهیم گذاشت و با تمام توان از آن‌ها حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد.

نجفی پور خاطرنشان کرد: ما با بازنشستگان نیرو‌های مسلح به‌طور مستمر در تماس هستیم و سعی می‌کنیم از دغدغه‌های آن باخبر شویم و تا جایی که امکان دارد، به‌خصوص در گرفتاری‌هایشان به سراغشان می‌رویم و از هیچ تلاشی برای حمایت از این قشر شریف فروگذار نمی‌کنیم.

وی درباره اقدامات ساتا برای حل مشکلات فرزندان بازنشستگان نیرو‌های مسلح، گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی سازمان، بیکاری و اشتغال فرزندان جامعه هدف است که فکر‌ها و طرح‌های متعددی در دستور کار قرار گرفته است که وام اشتغال برای فرزندان پیشکسوتان نیرو‌های مسلح، تا سقف ۵۰ میلیون تومان با سود چهار درصد یکی از این طرح‌هاست که به واجدین شرایط تعلق خواهدگرفت.

امیر نجفی پور با تقدیر از همکاری‌های دولت، مجلس شورای اسلامی، ستاد کل نیرو‌های مسلح و وزارت دفاع در تحقق اهداف ساتا برای جامعه هدف، به عنوان خبر خوش برای بازنشستگان معزز نیرو‌های مسلح، عنوان کرد: به فضل الهی حقوق مهرماه بازنشستگان، وظیفه‌بگیران و مستمری‌بگیران نیرو‌های مسلح، بر اساس ۹۰ درصد میانگین حقوق مشمول کسور شاغلین همتراز در نیرو‌های مسلح محاسبه و پرداخت خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره ساتا با اشاره به جنگ اقتصادی استکبار جهانی و نوکران آن‌ها علیه ملت و کشور بیان کرد: سعی می‌کنیم هوشمندانه و با برنامه‌ریزی دقیق و مناسب، بتوانیم با مدیریت منابع تمام برنامه‌ها و مأموریت‌های سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح را در راستای ارائه هرچه بهتر خدمت به خانواده معزز بازنشستگان نیرو‌های مسلح پیش ببریم.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح احترام و اکرام پیشکسوتان را امری ضروری دانست و گفت: وزیر دفاع از مسؤولان سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح توقع و انتظار دارد تا در حد امکان به نیاز‌ها و دغدغه‌های بازنستگان نیرو‌های مسلح پاسخ منطقی، به‌جا و به‌هنگام داده شود و ما نیز با تمام توان، همت خود را در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات به جامعه هدف ساتا به کار خواهیم بست.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها