چهل‌سالگی سرو/ سردار فضلی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دفاع مقدس موجب عزت ملت ایران شد

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه تا پایان سال برنامه‌های متعددی با موضوع دفاع مقدس برگزار خواهد شد، گفت: دوران دفاع مقدس موجب عزت ملت ایران شد لذا گرامیداشت یاد و خاطره شهدا وظیفه‌ای همگانی است.
کد خبر: ۴۱۷۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱ - 23September 2020

سردار سرتیپ پاسدار «علی فضلی» جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس که در موزه انقلاب اسلامی برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: دوران جنگ دورانی ارزشمند برای جمهوری اسلامی ایران بود به طوری که تجارب آن دوران در حال حاضر نیز گره‌گشای بسیاری از مشکلات است.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران در خصوص تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: در هفته دفاع مقدس برنامه‌های ویژه‌ای با موضوع تجلیل از رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس خواهیم داشت و امروز نیز شاهد افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس در موزه انقلاب اسلامی هستیم و امیدواریم مردم عزیز ما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بتوانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

فضلی با بیان اینکه تا پایان سال برنامه‌های متعددی با موضوع دفاع مقدس برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس موجب عزت ملت ایران شد لذا گرامیداشت یاد و خاطره شهدا وظیفه‌ای همگانی است.

انتهای پیام/ 117

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار