چهل‌سالگی سرو/ دادستان کل کشور:

پرونده ترور شهید «سلیمانی» تا زمان انتقام بسته نخواهد شد

دادستان کل کشور با اشاره به نقش آمریکای جنایتکار در به شهادت رساندن سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی»، گفت: یکی از جنایت‌های فاحش آمریکا به شهادت رساندن سردار سلیمانی بود لذا با تمام وجود اعلام می‌داریم پرونده شهید سلیمانی تا زمان انتقام گرفتن از مسببان این جنایت بسته نخواهد شد.
کد خبر: ۴۱۷۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰ - 23September 2020

پرونده ترور شهید «حاج قاسم سلیمانی» تا زمان انتقام گرفتن از مسببان بسته نخواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «محمد جعفر منتظری» دادستان کل کشور صبح امروز در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب بیرجند که به صورت ویدئو کنفرانس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: مرور خاطرات دفاع مقدس برای حل مشکلات جامعه برای ما و نسل آینده راهگشا خواهد ود.

وی با اشاره به وقوع هشت سال جنگ تحمیلی و نقش آمریکا در این زمینه، بیان داشت: آمریکا در سال ۵۹ برای شکست انقلاب و تجزیه کشور، صدام را برای حمله نظامی به ایران تحریک کرد که با رهبری داهیانه امام (ره) و جانفشانی جوانان، نقشه دشمن با شکست رو به رو شد.

دادستان کل کشور با بیان اینکه دشمن با تحریم اقتصادی قصد آسیب زدن به کشور و انقلاب اسلامی را دارد، تبیین کرد: امروزه دشمن در عرصه سیاسی در سازمان ملل نیز با شکست رو به رو شده لذا فشارهای دشمن ثمری جز قوی‌تر شدن مردم نخواهد داشت.

منتظری با اشاره به نقش آمریکای جنایتکار در به شهادت رساندن سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی»، مطرح کرد: یکی از جنایت‌های فاحش آمریکا به شهادت رساندن سردار سلیمانی بود لذا با تمام وجود اعلام می‌داریم پرونده شهید سلیمانی تا زمان انتقام گرفتن از مسببان این جنایت بسته نخواهد شد.

وی مبارزه با فساد و تحول در قوه قضاییه را از اولویت‌های دستگاه قضا اعلام کرد و افزود: باید درون دستگاه قضایی را از هرگونه آسیب و فساد صیانت کرده و قاطعانه بدون اغماض با هر گونه فساد برخورد کنیم.

دادستان کل کشور تکریم ارباب رجوع به ویژه کسانی که قدرت مالی کافی ندارند را از مهم‌ترین وظایف دادستان‌ها دانست و بیان داشت: دادستان‌ها در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی و کارخانه‌ها در شرایط فعلی به صورت جدی ورود پیدا کنند.

منتظری برخورد با اخلال‌گران امنیت را از وظایف مهم دستگاه قضا برشمرد و اعلام کرد: انجام تکالیف و مسئولیت در محاکم با توجه به تراکم جمعیت در شرایط کرونایی، اقدامی ایثارگرانه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار