چهل‌سالگی سرو/ به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس صورت گرفت؛

آزادسازی 40 زندانی جرائم غیرعمد زندان‌های استان سمنان

همزمان با هفته دفاع مقدس و چهلمین سالگرد دفاع مقدس آزادسازی 40 زندانی جرائم غیرعمد صورت گرفت.
کد خبر: ۴۱۷۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵ - 23September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‎‌پرس از سمنان، سرهنگ «محمد حسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان در مراسم آزادسازی 40 زندانی جرائم غیر عمد  زندان های استان سمنان  به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و هفته دفاع مقدس اظهار دشت: دفاع مقدس صرفا یک حادثه منطقه‌ای نبود، بلکه یک فرهنگ‌ عظیم در تاریخ کشور و جهان بود که ما باید با بهره‌مندی از فرهنگ دفاع مقدس، تمامی توطئه دشمنان را خنثی کرده و این گنجینه عظیم را به نسل جوان و آینده انتقال دهیم.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس این ملت بزرگ، مبارزه با دشمن را جهادی مقدس در راه خدا می‌دانست و با تمام وجود از جان و مال خود گذشتند تا اسلام عزیز و انقلاب اسلامی آسیب نبیند.

سلامی ادامه داد: ما در دوران دفاع مقدس آموخته ایم که نباید از تهدیدات دشمن ترسید بلکه باید ایستاد و آن تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد. 

این مسئول گفت: مردم و جوانان رزمنده این کشور با ایمان و توکل به خدا، روحیه انقلابی و سلحشوری، ایثار و فداکاری، وحدت، پیروی از امام و ولایت توانستند آن پیروزی های بزرگ را بدست آورند.

وی با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران در مقابل استکبار جهانی مرهون حماسه دفاع مقدس است، گفت: چهلمین سال دفاع مقدس که یک مقطع مهم تاریخی محسوب می‌شود، فرصت ارزشمندی است تا با زوایای آن واقعه عظیم تاریخی که توانستیم دشمن بعثی را که قدرت‌های غرب و شرق عالم از او حمایت می‌کردند را شکست دهیم و روحیه و فرهنگ مجاهدت در راه خدا را در جامعه گسترش بدهیم.

آزادسازی 40 زندانی جرائم غیر عمد زندان های استان سمنان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار