جانشین فرمانده کل سپاه در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

تعرض به شناور‌های ایرانی با پاسخی پشیمان‌کننده مواجه می‌شود

سردار فدوی گفت: آمریکایی‌ها بدانند که هرگونه تعرض به شناور‌های ایرانی در خلیج فارس و آب‌های آزاد، با پاسخی پشیمان‌کننده روبه‌رو خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۷۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۳ - 24September 2020

مقاومت یمنی‌ها موجب تعجب قدرت‌های جهانی شده است/ نگاه چپ به شناور‌ها در خلیج فارس با پاسخی پشیمان‌کننده روبه‌رو خواهد شدسردار دریادار پاسدار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درخصوص عادی‌سازی روابط دو کشور بحرین و امارات با رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره)، حضور خود در منطقه را با هدف ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران پررنگ‌تر کرد و آن‌ها هدفی جز آسیب زدن به ایران اسلامی نداشته و ندارند؛ اما خوشبختانه تمام توطئه‌های آن‌ها خنثی شده است. عادی‌سازی روابط برخی از کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی نیز با برنامه‌ریزی شیطان بزرگ صورت گرفته است؛ لذا این اقدام نیز در فرآیند تلاش‌های مذبوحانه قبلی آمریکایی‌ها با هدف فشار به جمهوری اسلامی ایران انجام شده است.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها حرف از تشکیل ائتلافی جدید در منطقه می‌زنند، اما ائتلافی در منطقه شکل نخواهد گرفت؛ البته که آمریکایی‌ها هم‌اکنون نیز برای فشار به ایران عزیز ائتلاف دارند، اما همواره شکست نصیب آن‌ها شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه مقاومت یمنی‌ها امروز، تعجب قدرت‌های جهانی را برانگیخته و مقاومت یمن امروز سران آمریکایی را مستأصل کرده است، تصریح کرد: به سران کشور‌های عربی توصیه می‌کنیم که از مقاومت کشور یمن در برابر استکبار جهانی و آل سعود درس بگیرند.

سردار فدوی گفت: تهدید‌های آمریکا همواره وجود داشته است، اما آن‌ها امروز از قدرت نظامی ایران باخبر هستند؛ با این حال به آن‌ها اعلام می‌کنیم که اگر کوچک‌ترین اقدامی در خلیج فارس یا هر نقطه‌ای از خاک این مرز و بوم انجام دهند، به حساس‌ترین منافع آن‌ها در اقصی‌نقاط جهان ضربه وارد خواهیم کرد و نگاه چپ به شناور‌های ایرانی در خلیج فارس و آب‌های آزاد، با پاسخی پشیمان‌کننده روبه‌رو خواهد شد. به سران عرب نیز توصیه می‌کنیم که در جبهه حق قرار بگیرند تا عزت نصیب آن‌ها شود.

وی درخصوص موضوع تحریم تسلیحاتی ایران نیز عنوان کرد: آمریکایی‌ها امروز از فروش تسلیحات سایر کشور‌ها به ایران نگران نیستند، بلکه می‌خواهند جلوی صادرات تسلیحات ایران به سایر کشور‌ها را بگیرند، اما به امید خدا ما کار خود را انجام خواهیم داد.

جانشین فرمانده کل سپاه تأکید کرد: کشور‌های آزاده و حق‌طلب باید ائتلافی تشکیل دهند تا به شیطنت‌های شیطان بزرگ پاسخ قاطعی دهند.

انتهای پیام/ 117

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار