چهل‌سالگی سرو/ معاون هماهنگ‌کننده نهاجا:

مأموریت‌های نیروی هوایی ارتش سرنوشت جنگ را تغییر داد

امیر سرتیپ هادیان با بیان اینکه عملکرد درخشان خلبانان دلاور ما باعث شد که در روز‌ها و ماه‌های اولیه جنگ، قدرت ارتش عراق به چالش کشیده شود، گفت: مأموریت‌های نیروی هوایی ارتش، سرنوشت جنگ را تغییر داد.
کد خبر: ۴۱۷۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴ - 23September 2020

ماموریت‌های نیروی هوایی ارتش سرنوشت جنگ را تغییر دادبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «مهدی هادیان» معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش در بازدید از نمایشگاه دستاورد ملی دفاع مقدس و مقاومت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و مقاومت و پاسداشت دلاورمردی‌های رزمندگان دفاع مقدس، ۴۳ هفته برنامه‌های متنوع در ارتش جمهوری اسلامی ایران و به تبع آن نیروی هوایی ارتش در نظر گرفته شده است. این برنامه‌ها از سوم خرداد ماه روز آزادسازی خرمشهر آغاز شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی افزود: اول مهرماه، سالروز حماسه غرورآفرین و فراموش‌نشدنی در تاریخ دفاع مقدس و به‌خصوص نیروی هوایی است که در این روز عملیات ۱۴۰ فروندی «کمان ۹۹» انجام شد. عملکرد درخشان خلبانان دلاور ما باعث شد که در روز‌ها و ماه‌های اولیه جنگ، قدرت ارتش عراق به چالش کشیده شود. مأموریت‌های نیروی هوایی ارتش، سرنوشت جنگ را تغییر داد.

امیر هادیان ادامه داد: این مأموریت‌ها در بخش آفندی موجب به صفر رسیدن صادرات نفت عراق، نابودی مراکز اقتصادی و لشکر‌های زرهی دشمن شد، علاوه بر این در بخش پدافندی عملیات هوایی نقش بسیار حیاتی و موفقیت‌آمیز داشت.

معاون هماهنگ کننده نهاجا خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات اخیر خود جنبه‌های مختلف دفاع مقدس را مورد بررسی دقیق قرار دادند. وظیفه ماست که تدابیر معظم له را اجرایی کنیم؛ به این ترتیب که فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت و پاسداری از ادبیات دفاع مقدس که همان فرهنگ قرآنی و اسلامی ماست را به منصه ظهور برسانیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار