چهل‌سالگی سرو/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

دفاع مقدس بر اصل خدامحوری استوار بود

سردار «عبدالله ملکی» با بیان اینکه جنگ عراق علیه ایران جنگ بین دو تفکر بود، گفت: دفاع مقدس بر اصل خدامحوری استوار بود و ما در این دوران جمله «ما رأیت الا جمیلا» را به عینه مشاهده کردیم.
کد خبر: ۴۱۷۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸ - 23September 2020

دفاع مقدس بر اصل خدامحوری استوار بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران صبح امروز در مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در فرودگاه دشت‌ناز ساری با بیان اینکه انقلاب اسلامی تفکر خدامحور است که امام (ه) آن را به دنیا منتقل کرد، اظهار داشت: جنگ عراق علیه ایران از 23 بهمن 57 شروع شد و با مدیریت خوب امام به پیروزی رسید.

وی با عنوان اینکه دشمن از 23 بهمن جنگ‌های داخلی را در نقاط مختلف کشور از جمله کردستان، گنبد و سیستان و بلوچستان شروع کرد، افزود: امام همه این جنگ‌ها را با کمک مردم مدیریت کرد؛ ما نیروهای مسلح هم بدون مردم محکوم به شکست بودیم.

این مسئول با بیان اینکه جنگ عراق علیه ایران جنگ بین دو تفکر بود، گفت: دفاع مقدس بر اصل خدامحوری استوار بود و ما در این دوران جمله «ما رأیت الا جمیلا» را به عینه مشاهده کردیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به نقش نیروهای مسلح در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رزمندگان ما با دست خالی در خرمشهر مقابل سپاه سوم عراق 34 روز جنگیدند و مقاومت کردند.

این مسئول افزود: دشمن در محاسباتش اشتباه کرده بود و به عقیده، عاشورا و بصیرت مردم و ولایت فقیه توجه نکرد و با این مولفه‌ها امروز هم در مقابل دشمن پیروز خواهیم شد.

وی با بیان اینکه بی‌بصیرتی عده‌ای از مردم، عاشورا را به وجود آورد و با بصیرتی ملت ایران ما را به عنوان یک ابرقدرت به دنیا معرفی کرد، گفت: امروز باید تابع امر ولایت فقیه باشیم و خط سرخ شهدا و مکتب سلیمانی را ادامه بدهیم و پرچم حق انقلاب اسلامی را به دست امام زمان برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها