چهل‌سالگی سرو/

دو بانوی جانباز 70 درصد کُردستانی تجلیل شدند

مدیر کل امور بانوان و استانداری کردستان گفت: امروزه رسالت زنان ما حفظ، بیان و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و نقش پررنگ بانوان در این عرصه است.
کد خبر: ۴۱۸۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ - 23September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، لیلا آژیر مدیر امور بانوان و استانداری کردستان صبح امروز در دیدار با دو بانوی جانباز 70 درصد سنندجی که با حضور زهره رسولی مدیر امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان انجام گرفت، اظهار داشت: مردم کردستان هیچگاه رشادت ها و صبر و استقامت خواهران و برادران خود را فراموش نخواهند کرد به ویژه زنان غیور کُرد که همصدا و همراه مردان در دوران دفاع مقدس در نقش های مختلف حضور پررنگی داشتند.

وی صبر و ایثار این دو بانوی جانباز را ستودنی و افتخارآمیز توصیف کرد و گفت: بستری باید فراهم شود که فرهنگ ایثار و شهادت به نسل سوم و چهارم انقلاب منتقل شود.

وی افزود: بانوان همیشه سفیران ایثار بودند و در دفاع مقدس نقش بسیار مهمی را چه به صورت مستقیم در جبهه ها به عنوان امدادگر و رزمنده و چه به صورت غیر مستقیم در پشت جبهه به شکل تهیه تدارکات، مدیریت خانه و خانواده و یا ایثار و مقاومت در برابر موشک باران را به عهده داشتند.

آژیر افزود: امروزه رسالت زنان ما حفظ، بیان و نشر ارزش های دفاع مقدس و نقش پررنگ بانوان در این عرصه می باشد و نسل جوان امروزه باید با گذشت، ایثار و فداکاری زنان در عرصه دفاع مقدس آشنا شوند.

وی گفت: ما به عنوان زن ایرانی مسلمان، وظیفه داریم فرهنگ دفاع مقدس را اشاعه دهیم و برای این مهم باید این فرهنگ را بشناسیم و به نسل آینده منتقل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها