چهل‌سالگی سرو/ معاون هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار مازندران خبر داد؛

برگزاری دومین سمپوزیوم نقاشی دفاع مقدس در مازندران

«روح‌الله ایرانمهر» از برگزاری دومین سمپوزیوم نقاشی دفاع مقدس در مازندران خبر داد و گفت: این برنامه با حضور 40 هنرمند نقاش در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۱۸۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶ - 23September 2020

برگزاری دومین سمپوزیوم نقاشی دفاع مقدس در مازندران«روح‌الله ایرانمهر» معاون هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری از برگزاری دومین سمپوزیوم نقاشی دفاع مقدس استان مازندران خبر داد و اظهار داشت: این همایش شنبه پنجم مهر با حضور ۴۰ هنرمند برجسته استان در مرکز فرهنگی دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم که به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در فضای آزاد برگزار می‌شود، هنرمندان طی یک روز شروع به خلق اثر هنری با موضوع دفاع مقدس می‌پردازند و در پایان زمان مشخص شده آثار مورد داوری قرار می‌گیرد.

ایرانمهر ادامه داد: مقرر شد به همه افراد مبلغی به عنوان ورودی و به نفرات اول تا سوم و دونفر شایسته تقدیر جوایز نقدی و لوح سپاس اهدا شود.

این مسئول افزود: هنرمندان سراسر استان در مرحله اول اِتودهای‌شان را با موضوع دفاع مقدس ارسال کردند و۴۰ هنرمند برگزیده با نظرهیئت داوران به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

گفتنی است، این برنامه با همت بسیج هنرمندان استان مازندران و با همکاری اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری استان و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار