چهل‌سالگی سرو/ فرمانده مرزبانی ناجا تأکید کرد؛

لزوم بازخوانی وقایع دفاع مقدس

سردار سرتیپ گودرزی گفت: هفته دفاع مقدس فرصت گرانبهایی برای جوانان و مرزبانان است تا ضمن بازخوانی مقطع حساس تاریخ جنگ تحمیلی، از مکتب شهیدان برومند و جانبازان بزرگوار درس بیاموزیم.
کد خبر: ۴۱۸۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ - 23September 2020

لزوم بازخوانی مکتب شهدا، ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس برای جوانان/ تأکید بر تقویت روحیه دین باوری و توسل به ائمه اطهار (ع) در مرز‌هابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در جمع فراگیران مرکز آموزش علوم و فنون مرزی ثامن‌الائمه (ع) مرزبانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس اظهار داشت: در چهلمین سالگرد دفاع مقدس قرار داریم؛ جنگی که دولت ننگین آمریکا و ۴۰ کشور دیگر به رژیم بعث عراق کمک کردند تا آن را علیه ملت ایران آغاز کند.

وی افزود: توکل به خدا و نفس گرم و قدسی حضرت امام خمینی (ره) و جوانان انقلابی بود که باعث شد که ما در دفاع مقدس قدرت خودمان را به دنیا نشان دهیم و تفکر شکست‌ناپذیری و پیروزی در بین رزمندگان موج می‌زد.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه عزت و سربلندی کشورمان مرهون جانفشانی و از خودگذشتگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصت گران‌بهایی برای جوانان و مرزبانان است تا ضمن بازخوانی مقطع حساس تاریخ جنگ تحمیلی، از مکتب شهیدان برومند و جانبازان بزرگوار درس بیاموزیم.

سردار گودرزی با اشاره به اینکه امروز تمام دنیا در مقابل ایران اسلامی سر تعظیم فرود می‌آورد، اظهار داشت: دفاع مقدس دوران پر‌افتخار، وحدت، مقاومت و اراده ملی ملت مؤمن و انقلابی ایران در حفظ استقلال، تمامیت ارضی کشور و آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی است.

وی ادامه داد: افتخار کشور و امید مردمان این آب و خاک به شما مرزبانان و نیرو‌های نظامی و امنیتی رشید این انقلاب است؛ چراکه دشمنان ما باور دارند اگر چشم طمع و ناپاک به این مرز و بوم داشته باشند، شما جوانان درسی به آنان خواهید داد که تاریخ به خود ندیده باشد.

سردار گودرزی عنوان کرد: یکی از اهداف دشمنان در جنگ تحمیلی این بود که مردم را خسته کنند تا از انقلاب خودشان دست بردارند؛ لذا در طول هشت سال دفاع مقدس بر عکس آن‌چه که مد نظرشان بود، مردم ما مقاومت کردند و با آغوش باز به سمت و سوی شهادت و دین‌باوری و خدامداری حرکت کردند و نتیجه آن شد که ما روی پای خودمان ایستادیم و به استقلال و خودکفایی دست پیدا کردیم.

سردار گودرزی در بخشی دیگری از سخنان خود مرزبانان را ادامه‌دهنده راه رزمندگان دفاع مقدس دانست و گفت: به مرز‌ها که بروید، همان حال و هوای دفاع مقدس و رزمندگان را مشاهده می‌کنید که چگونه مرزبانان در مقابل متجاوزان، قاچاقچیان، گروهک‌های تروریستی و معاندان ایستادگی می‌کنند و با ریخته شدن قطرات خون خود از مرز‌های ایران اسلامی پاسداری می‌کنند.

وی با بیان اینکه توفیق شد تا در خدمت شما مرزبانان باشم، اظهار داشت: به‌عنوان همرزم، ارتقاء مهارت‌های تاکتیکی و رزمی را برای شما مرزبانان لازم می‌دانم و نظم، انضباط و آموزش مهارتی، تقویت روحیه دین‌باوری، توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) را از شما انتظار دارم.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: بحمدالله امنیت پایدار کشور مرهون تلاش‌های مرزبانانی است که در میدان آموزش عرق می‌ریزند و از حریم ایران اسلامی پاسداری می‌کنند. خداوند به شما و خانواده محترم‌تان توفیق عطا کند و دوام و قوام خدمتگزاری شما را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار