مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی:

دفاع مقدس زمان تجدید پیمان با شهدا، امام و آرمان‌های انقلاب اسلامی است

امیرسرتیپ دوم محمد نجاتی گفت: دفاع مقدس زمان تجدید پیمان با شهدا، امام شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۴۱۸۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱ - 24September 2020

دیدار  فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضای ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه مرکز  استانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضای ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع  مقدس خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه و  امام جمعه مرکز استان دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار، امیرسرتیپ دوم «محمد نجاتی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و امام شهدا، بخصوص 3 هزار شهید استان، هفته دفاع مقدس را زمان تجدید پیمان با شهدا و امام شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی دانست و گفت: 40 سال از آغاز  جنگ و دفاع جانانه شهدای عزیز کشورمان در برابر هجوم همه‌جانبه  دشمنان استکبار به میهن اسلامی و در حقیقت ماهیت انقلاب اسلامی می گذرد و ما باید از این چهل سال  با عنوان چهل سال عزت و اقتدار و سربلندی در مقابل دشمنان استکبار یاد کنیم و به نسل جدید انتقال دهیم.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی بیان کرد: برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس از سوم خرداد آغاز شده و تا پایان اسفند ادامه دارد.

وی افزود: 320 عنوان برنامه محوری برای این 43 هفته در نظر گرفته شده است که از مهمترین این هفته ها، هفته دفاع مقدس است و بیش از 3200 برنامه برای هفته دفاع مقدس توسط نهادها و دستگاه های اجرایی استان پیش بینی و تدارک دیده شده است.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: از مهمترین برنامه های این هفته تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در سراسر کشور است، که سهم استان خراسان شمالی تجلیل از 15 هزار نفر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار