سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد؛

شناسایی ۳۶۰۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا/ بهبودی نزدیک به ۳۶۶ هزار بیمار

سیما سادات لاری از شناسایی سه هزار و ۶۰۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۴ نفر بر اثر کرونا جان باختند.
کد خبر: ۴۱۸۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹ - 23September 2020

آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۸۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشتهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سیما سادات لاری»، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، درباره آخرین آمار کرونا در کشور اظهار داشت: از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، سه هزار و ۶۰۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی که یک هزار و ۵۹۴ نفر از آن‌ها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۴۳۲ هزار و ۷۹۸ نفر رسید.

لاری درباره آمار جانباختگان کرونا در کشور نیز گفت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۲۴ هزار و ۸۴۰ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت همچنین درخصوص آمار بهبودیافتگان بیان کرد: خوشبختانه تاکنون ۳۶۵ هزار و ۸۴۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند؛ البته سه هزار و ۹۴۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی اظهار داشت: تاکنون سه میلیون و ۸۲۸ هزار و ۳۳۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز و استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها