چهل‌سالگی سرو/

نخستین جلد دانشنامه دفاع مقدس خراسان رضوی رونمایی شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس از نخستین جلد دانشنامه دفاع مقدس خراسان رضوی رونمایی شد.
کد خبر: ۴۱۸۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲ - 23September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت هفته دفاع مقدس و همزمان با مراسم افتتاح فاز نخست موزه دفاع مقدس خراسان رضوی، از نخستین جلد دانشنامه دفاع مقدس این استان با حضور مسئولین لشکری و کشوری رونمایی شد.

تدوین نخستین جلد دانشنامه دفاع مقدس استان خراسان رضوی با 10 ماه برنامه‌ریزی و هماهنگی و 8 ماه کار علمی شبانه‌روزی، توسط اعضای شورای علمی دانشنامه متشکل از 17 نفر از فرماندهان و صاحب‌نظران دفاع مقدس و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های استان در چهار گروه شهدا و اشخاص، نظامی و جغرافیایی، اجتماعی و سیاسی، فرهنگی و هنری به اتمام رسیده است.

این مجلد، دربرگیرنده 91 مقاله علمی با 240 هزار کلمه است که در 379 صفحه و در قطع رحلی توسط نشر صریر به زیور طبع آراسته شده است.

همچنین در این مراسم از کتاب‌های نقش کمک‌های مردمی در سال‌های دفاع مقدس به روایت اسناد خیریه انصارالحجه(عج)، تیپ 21 امام رضا(ع) در آئینه اسناد عملیات کربلای 1، تیپ 21 امام رضا(ع) در آیینه اسناد عملیات والفجر 3، زنبق‌های تکریت خاطرات شفاهی آزاده سید جلال ابراهیمی، گذر از شیب 70 درجه خاطرات شفاهی عباس ایمن‌اسلامی و وارسته، روایت داستانی زندگی سردار شهید عبدالمهدی مغفوری و تمبر یادبود چهلمین سالگرد دفاع مقدس و افتتاح فاز نخست موزه دفاع مقدس استان رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها