12 اسفند ماه

آغاز اعزام زائران شهدا به مناطق عملیاتی جنوب کشور از خراسان جنوبی

از 12 اسفند ماه زائران شهدای استان خراسان جنوبی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس جنوب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۴۱۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷ - 23February 2015

آغاز اعزام زائران شهدا به مناطق عملیاتی جنوب کشور از خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از بیرجند، "علی جلالی" مسئول اردویی گردشگری سپاه انصارالرضا(ع) خراسانجنوبی با اعلام این مطلب افزود: آغاز اعزام دانشجویان دختر و پسر استان نیز از تاریخ 12 اسفند تا پایان 23 اسفند ماه سال جاری خواهد بود.

وی با بیان اینکه مهمترین وظیفه ما در جامعه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسلهای جدید انقلاب در جامعه است، اظهار داشت: زنده نگه داشتن رشادتهای رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس، انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید انقلاب و ارتباط با شهداء با استفاده از فضای معنوی این مناطق است.

جلالی با اشاره به اینکه امسال 5 هزار و 300 نفر از دانشآموزان استان، زائران شهدا در جنوب کشور بودند، بیان داشت: از این تعداد حدود 3 هزار و 200 نفر دانشآموز دختر و حدود 2 هزار و 106 نفر دانشآموز پسر اعزام که نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی در ادامه تاکید کرد: آمادگی پذیرش برای همه اقشار مختلف اعم از ادارات، سازمانها را داریم و اردوگاه شهید حبیب اللهی اهواز گنجایش بیش از 5 تا 6 هزار نفر از زائران شهدای استان را دارد.

مسئول اردویی گردشگری سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از اعزام یکهزار و 500 نفر از دانشجویان دختر و پسر از سراسر استان به راهیان نور خبر داد و گفت: دانشجویان دختر طی دو مرحله و پسر به صورت یک کاروان اعزام میشوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها