مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

هدف تمامی نیروهای مسلح پیشرفت روز افزون این نظام مقدس است

سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» گفت: هدف تمامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعتلا و پیشرفت روز افزون این نظام مقدس و اسلام ناب محمدی (ص) است.
کد خبر: ۴۱۸۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷ - 23September 2020

 به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، به مناسبت هفته دفاع مقدس سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) و هیئت همراه و سرهنگ پاسدار«محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس لرستان با امیر سرتیپ دوم «مراد خوشنار» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 دیدار کردند.

در طی این دیدار حاضرین، ابتدا در محفل انس با قرآن حاضر شدند و پس از قرائت  آیاتی چند از کلام الله مجید با حضور در کنار قبور مطهر شهدای گمنام، با قرائت فاتحه نثار روح  این شهدای والا مقام، به مقام شامخ‌شان  ادای احترام کردند. 

 در حاشیه این دیدار سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس در خرم آباد، اظهار داشت: این دیدار با هدف تبریک هفته دفاع مقدس به  امیر «مراد خوشکنار» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84  و همه همکاران ایشان، صورت گرفت.

سرهنگ رشیدی با اشاره به وحدت و همدلی نیروهای ارتشی و سپاهی در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: وحدت و انسجامی که در آن  زمان بین رزمندگان سپاهی، ارتشی، بسیجی و مردمی بود، تاثیر بسیار مهمی در کسب موفقیت در عملیات‌ها داشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه دفاع مقدس ما ادامه دارد، تصریح کرد: اگر امروز جبهه مقاومت شجاعانه در برابر متجاوزین و ایادی استکبار جهانی ایستادگی می‌کند، نشات گرفته از روحیه استقامت رزمندگان ایرانی در هشت سال دفاع مقدس است.

وی با تاکید بر لزوم حفظ و وحدت و همدلی  بین همه نیروهای مسلح  خاطرنشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران باید بدانند، با گذشت بیش از چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ملت ما با  بصیرت و آگاهی  در راه پیشبرد اهداف اسلام و نظام اسلامی تلاش می‌کنند.

سرهنگ رشیدی افزود: هدف تمامی نیروهای مسلح و مردمی  جمهوری اسلامی ایران اعتلا و پیشرفت روز افزون این نظام مقدس و اسلام ناب محمدی (ص) است.

هدف تمامی نیروهای مسلح پیشرفت روز افزون این نظام  مقدس است

هدف تمامی نیروهای مسلح پیشرفت روز افزون این نظام  مقدس استانتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار