فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان:

نیروی زمینی ارتش امروز یکی از قویترین نیروهای نظامی در جهان است

امیر سرتیپ دوم مراد خوشکنار گفت: نیروی زمینی ارتش امروز یکی از قویترین نیروهای نظامی در جهان است و در ساخت ادوات و تجهیزات خود نیز مستقل و از نخبگان بومی استفاده می‌کند که حاصل آن پیشرفت و به روز رسانی و اقتدار این نیرو در جهان بوده است.
کد خبر: ۴۱۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲ - 23September 2020

نیروی زمینی ارتش امروز یکی از قویترین نیروهای نظامی در جهان است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد،  امیرسرتیپ دوم «مراد خوشکنار» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان در همایش سیاسی فرماندهان و مسئولان یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی در منطقه لرستان که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن آمفی‌تئاتر لشکر 84 پیاده لرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: ارتش قبل از انقلاب نیازمند و  وابسته به کشورهای غربی بود اما امروز الحمدالله به برکت انقلاب اسلامی، ارتش ما یک ارتش چابک و مستقل است که این افتخار حاصل تجربه دفاع مقدس است.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش امروز یکی از قویترین نیروهای نظامی در جهان است و در ساخت ادوات و تجهیزات خود نیز مستقل و از نخبگان بومی استفاده می‌کند که حاصل آن پیشرفت و به روز رسانی و اقتدار این نیرو در جهان است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 پیاده لرستان عنوان کرد: خوشبختانه ایران اسلامی امروز با وجود نیروهای مسلح قوی، در امنیت کامل به سر می‌برد و این اطمینان را به مردم عزیزمان می‌دهیم که تا آخرین قطره خون از مرزهای کشور عزیزمان دفاع کنیم.

در همایش سیاسی فرماندهان و مسئولان یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی از نفرات فعال سیاسی لشکر 84، سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و نیروی انتظامی استان لرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار