نماینده ولی فقیه در لرستان:

جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس در تربیت جوانان انقلابی خوب عمل کرد

حجت الاسلام «سید احمد رضا شاهرخی» گفت: جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس از لحاظ تربیت جوانان انقلابی، معنویت گرا و پای کار موفق عمل کرده است و البته تربیت چنین نسلی باید ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۴۱۸۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸ - 23September 2020

جمهوری اسلامی در دفاع مقدس  از  لحاظ تربیت جوانان معنویت گرا خوب عمل کرد

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت الاسلام و المسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان امروز در یادواره شهید سلیمانی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در حوزه معصومیه خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: با وجود گذشت سال‌ها از دفاع مقدس برای جلوگیری از کمرنگ شدن تدریجی خاطرات دفاع مقدس برگزاری نشست، فیلم، نمایشنامه جهت بزرگداشت و بازگو کردن خاطرات دفاع مقدس امری ضروری است.

وی افزود: در رابطه با دفاع مقدس در میان نسل‌های امروزی پرسش‌هایی از جمله اینکه چرا جنگ واقع شد؟ آیا جمهوری اسلامی نمی‌توانست از وقوع و یا ادامه جنگ جلوگیری کند؟ در هشت سال دفاع مقدس پیروز شده یا خیر؟نشانه‌های پیروزی چیست؟ اگر پیروز شده‌ایم علل و عوامل پیروزی چیست؟ و یا اینکه آیا با برگزاری نشست‌ها و بزرگداشت‌ها می‌خواهیم معبری برای گام دوم انقلاب باز کنیم؟ مطرح است.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان ‌کرد: جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس از نظر سیاسی و دیپلماتیک پیروز شده چراکه توانسته‌ایم استقلال سیاسی و تمامیت ارضی کشور را حفظ کنیم و همچنین از نظر دفاعی و امنیتی موفق شده‌ایم در برابر ابر قدرت‌های دنیا ایستادگی کنیم.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع دمقدس  از  لحاظ تربیت جوانان انقلابی، معنویت گرا، پای کار  موفق عمل کرده است و البته تربیت چنین نسلی باید ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: پیروزی ایران و محکومیت کشور عراق تنها محکومیت صدام نبود بلکه محکومیت تمام کشورهایی بود که از او حمایت می‌کردند.

وی تصریح کرد: در گام  دوم  انقلاب، مسئله اقتصاد هنوز به هدف نرسیده و در راه هستیم در همین راستا باید راهی پیدا کنیم که در مسائل اقتصادی موفق و استقلال اقتصادی را با به میدان آوردن جوانان نخبه، متعهد، توانا و دانا به دست بیاوریم.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: با تعلیم و تربیت اسلامی نظام جمهوری اسلامی می‌تواند به عمر و بقایای خود ادامه دهد همانگونه که نظام تعلیم و تربیت مادران فرزندانی را تربیت کرد که در هشت سال دفاع مقدس در مقابل  دشمنان ایستادگی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار