رزمنده دوران دفاع مقدس:

بازگویی خاطرات ایثارگران و شهدا، ما را با سبک زندگی آنها آشنا می‌کند

پرویز گرامی فرد گفت: بازگویی و بازخوانی خاطرات و زندگینامه ایثارگران و شهدا، ما را با اعتقادات قلبی و سبک زندگی آنها بیشتر آشنا می‌کند
کد خبر: ۴۱۸۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵ - 23September 2020

بازگویی خاطرات ایثارگران و شهدا، ما را با سبک زندگی آنها آشنا می‌کند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، همزمان با هفته دفاع مقدس، محفل خاطره گویی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در دانشگاه فنی خواهران لرستان برگزار شد.

در این محفل «پرویز گرامی فرد» از رزمندگان و جانباز دوران دفاع مقدس، ضمن تبریک  چهل سالگی دفاع مقدس، با برشمردن نکاتی در مورد  دو لفظ دفاع و مقدس  اظهار داشت:  اگر این جنگ فقط بر تکیه بر امکانات و تجهیزات مادی پیش می‌رفت موفقیتی برای ما در پی نداشت.

وی با بیان اینکه مهمترین عامل موفقیت نیروهای ایرانی در دفاع مقدس، توکل به خدا و معنویت گرایی بود، افزود: رزمندگان ایرانی در آن دوران نمادی از آیه شریفه «یأیهَا الَّذِینَ ءَامَنُواْ إِذَا لَقِیتُمْ فِئَةً فَاثْبُتُواْ وَ اذْکرُواْ اللهَ کثِیرًا لعَلَّکمْ تُفْلِحُون؛اسْتَعینُوا بِالصَّبْرِ وَ الصَّلاه» بودند.

گرامی فرد تصریح کرد: رزمند گان مخلص ما با اعتقاد کامل،  با دعا کردن و ذکر گفتن  و توسل به ائمه(ع)، در میدان نبرد حاضر می‌شدند علاوه بر رشد معنوی خود بر مشکلات نیز پیروز می‌شدند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به مناجات‌های شبانه همرزمان خود و راز و نیازهایی مخلصانه آنها، عنوان کرد: بازگویی و بازخوانی خاطرات و زندگینامه ایثار گران و شهدا، ما را با اعتقادات قلبی و سبک زندگی آنها بیشتر آشنا می‌کند.

در ادامه این محفل برخی از خانواده های شهدا و ایثار گران به بیان خاطرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار