چهل‌سالگی سرو/ شهید «مرتضی اسدیان»؛

اطاعت از ولایت فقیه تنها راه برای افتخار جاویدان است

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «مرتضی اسدیان» آمده است: تنها راهی که می‌توانید برای‌تان افتخار جاویدان به جای گذارید اطاعت از ولایت‌فقیه است.
کد خبر: ۴۱۸۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸ - 24September 2020

اطاعت از ولایت فقیه تنها راه برای افتخار جاویدان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در زادروز ولادت شهید «مرتضی اسدیان» از شهدای شهرستان رامسر وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

شهید «مرتضی اسدیان» فرزند «رحمت» در سوم مهر 1343 در رامسر به دنیا آمد و در سی‌ام تیر 1361 در شلمچه به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید:

بسمه تعالی

ولا تقولوا لمن یقتل فی سبیل‌الله اموات بل احیاء و لکن لا تشعرون

و کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند مرده نگوئید بلکه آنها زنده‌اند ولی شما درک نمی‌کنید

سپاس بی‌کران مهربان خدای خالق را که شناخت معرفت خویش را به من آموخت. سپس عشق به راه خود را در عالم نشانید و شکر نعمت بزرگ رهبری را که خداوند جهت راهنمائیم به صراط مستقیم و حقیقت عطا نمود و اکنون که خود را به لباس پاسداری مزین و به غل شهادت مطهر کرده ام به روشنی روز برایم مسلم است که انتهای راهم به سبیل الله ختم می‌شود و بعد سلام بر جوانان همیشه در صحنه و سلام بر مردم همیشه بیدار و هوشیار و خنثی‌کننده نیرنگ منافقان و آواز مشرکین، سلام بر مردم همیشه به یاد خدا و سلام بر مردم همیشه به یاد رزمندگان جبهه‌های جنگ حق علیه باطل. خداوند به شما عمری طولانی و صبری حسن‌وار (ع) عطا فرماید که از غذای خود می برید و به رزمندگان می‌بخشید که این خود نشانه‌های مومنان است (مما رزقناهم ینفقون) از آن چه به آنها داده‌ایم انفاق می‌کنند و من هم به نوبه خود به عنوان یک بسیجی خدمتگزار (هر چند آن‌طور باید و شاید برای انقلاب پرشکوه اسلام خدمتگزاری نکردم) از شما تشکر می‌کنم.

و در آخر همانند همه وصیت‌نامه‌های شهیدان دیگر با خانواده خود وداع می‌نمایم سلام بر تو ای مادرم و پدر می‌دانم که عمری برایم زحمت کشیده‌اید مرا نیکو تربیت کردید و چه خوب مرا تحویل جامعه اسلامی سپرده‌اید متشکرم خدوند به شما اجر عظیم و صبر جمیل عنایت فرماید. سفارشم به برادرانم این می‌باشد که تنها راهی که می‌توانید برای‌تان افتخار جاویدان به جای گذارید اطاعت از ولایت‌فقیه است و امیدوارم راه مرا و راه شهیدن دیگر و پسر دائیم را ادامه دهید و در آخر همه شما ر به خداوند بزرگ و مهربان می‌سپارم.

بارالها ما به تو ایمان آوردیم تو از گناهان ما درگذر در حق ما لطف و مهربانی فرما که تو بهترین مهربان هستی، بارالها ما به تو ایمان آوردیم به کرم خود گناهان ما را ببخش و ما را از عذاب آتش جهنم نگهدار، خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.

و در خاتمه از تمم دبیران مکتبی دبیرستان امام خمینی و برادران همسنگرم خداحافظی کرده و از خدای تبارک و تعالی موفقیت همه آن ها را آرزو می‌کنم. خدا نگهدار.

مرتضی اسدیان 25/1/60

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار