حجت‌الاسلام رئیسی:

بخشی از مشکلات قضایی استان اردبیل را در مرکز رسیدگی می‌کنیم

رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به اردبیل گفت: در جریان این سفر تلاش خواهیم کرد آن بخش از مشکلاتی که در داخل استان قابل حل است را رسیدگی کرده و سایر مسائل را که نیاز به پیگیری در مرکز دارد، احصاء و در تهران مورد رسیدگی قرار دهیم.
کد خبر: ۴۱۸۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶ - 24September 2020

بخشی از مشکلات را در داخل استان اردبیل و سایر مسائل در مرکز رسیدگی می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به فرودگاه اردبیل، طی سخنانی ضمن عرض تسلیت ایام ماه صفر و گرامیداشت و تبریک چهلمین سالگرد دفاع مقدس به خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، مدافعان حریم و حرم و عموم مردم کشور، اظهار داشت: در این ایام یاد همه شهدای بزرگوار خصوصاً سرداران شهید استان اردبیل را گرامی می‌دارم.

رئیس قوه قضاییه استان اردبیل را استانی نام‌آور در دفاع ارزش‌ها، تشیع و انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: استان اردبیل دارای چهره‌هایی فرهیخته و نام‌آور در ایثار، شهادت، علم، جهاد و اجتهاد است.

حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به حضور هیئت‌های کارشناسی برای بررسی مشکلات اداری، قضایی و نظارتی استان اردبیل، عنوان کرد: این هیئت‌های اعزامی وضعیت دادگستری‌ها و سازمان‌های تابعه قضایی در شهر‌های مختلف استان اردبیل را بررسی کردند و علاوه بر آن، سخنان و درخواست‌های مردم را شنیدند و نتیجه را به ما منعکس کردند.

رئیس قوه قضاییه ضمن اشاره به این نکته که به دلیل وضعیت کرونایی، سفر به استان اردبیل در شرایطی محدود انجام می‌شود، گفت: ما متاسفانه در این سفر به دلیل شرایط کرونایی نمی‌توانیم دیدار‌های مردمی گسترده‌ای را که بعضاً در سفر‌های قبلی داشتیم، انجام دهیم؛ همان‌گونه که با همکاران‌مان نمی‌توانیم مثل شرایط قبل از کرونا دیدار داشته باشیم و امیدواریم این عذر ما را هم مردم اردبیل و هم همکاران ما در این استان بپذیرند.

حجت‌الاسلام رئیسی همچنین نشست با قضات و کارکنان قضایی، مدیران ادارات و سازمان‌ها، نخبگان و کارآفرینان را از برنامه‌های سفر به استان اردبیل ذکر کرد و با ابراز امیدواری از اینکه این سفر منشأ رفع برخی مشکلات استان باشد، گفت: تا حدودی که می‌شود در جلسات همین استان نسبت به رفع مشکلات اقدام می‌کنیم و آن دسته از مشکلاتی را هم که در اینجا امکان مرتفع کردن آن‌ها نیست را در مرکز تا رسیدن به نتیجه دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار