چهل‌سالگی سرو/ سرهنگ «دشت آبادی»:

دفاع مقدس گنجینه‌های تمام نشدنی هستند

سرهنگ «دشت آبادی» جانشین فرماندهی بسیج ناحیه مرکزی یزد در حاشیه مراسم گرامیداشت چهلمین سال دفاع مقدس در دبستان پسرانه قاسم، با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گنجینه‌های تمام نشدنی و ظرفیت‌های عظیمی هستند.
کد خبر: ۴۱۸۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴ - 24September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «دشت آبادی» جانشین فرماندهی بسیج ناحیه مرکزی یزد در حاشیه مراسم گرامیداشت چهلمین سال دفاع مقدس در دبستان پسرانه قاسم، ضمن تبریک ایام دفاع مقدس به خانواده بزرگوار شهدا، رزمندگان، ایثارگران و مردم شریف استان یزد اظهار داشت: ما اعتقاد داریم همچنان دفاع در جامعه ما وجود دارد که نمونه‌های بارز آن مدافعان حرم و مدافعان سلامت می‌باشند.

دفاع مقدس گنجینه‌های تمام نشدنی هستند

وی بیان داشت: مدافعان سلامت با الگو گرفتن از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس رشادت‌هایی را در جامعه ایجاد کرده اند که قطعا در آینده از این رشادت‌ها به نیکی یاد خواهد شد.

سرهنگ دشت آبادی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند: «انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گنجینه‌های تمام نشدنی و ظرفیت‌های عظیمی هستند که باید از آن‌ها برای نشر و گسترش فرهنگ و ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی در جامعه و جهان حداکثر استفاده را کرد» افزود: نگاهی بر زندگانی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس این واقعیت را آشکار خواهد ساخت که بی شک اخلاص و توکل شاخصه اصلی مجاهدان در جنگ تحمیلی بوده است.

جانشین فرماندهی بسیج ناحیه مرکزی یزد با بیان این که امام (ره) در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اعتماد بسیار زیادی به جوانان داشت افزود: یکی از نیاز‌های  جامعه امروز اعتماد به جوانان کشور است، همان طور که مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب مخاطب خود را جوانان قرار داده اند. وی گفت: دانش آموزان عزیز برای فتح قله‌های پیروزی در سطح جهان و برای اعتلای این کشور و پرچم باید گام‌های بزرگی را با الگو گرفتن از زندگی و رفتار شهیدان بردارند.

دفاع مقدس گنجینه‌های تمام نشدنی هستند

«زهره امیرچقماقی» مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ضمن گرامیداشت چهلمین سال دفاع مقدس گفت: در چنین روز‌هایی دشمنان با تعرض به خاک کشور ما قصد ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران را داشتند که با حضور دلاوران این مرز و بوم به اهداف خود دست نیافتند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک با بیان اینکه شهدا مایه عزت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار کرد: شهدا با شجاعت و استقامت خود پایه‌های انقلاب را تثبیت و موجب استحکام و قدرتمند شدن این یادگار ارزشمند امام (ره) شدند.

وی افزود: امنیت و آسایش امروز ما، مدیون فداکاری و خون شهدا است. خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران، بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند که تکریم آنان، اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه است.

امیرچقماقی فرهنگ ایثار و شهادت را تضمین کننده آرامش جامعه توصیف کرد، و گفت: نسل جوان امروز، نیازمند آشنایی با فرهنگ شهید و شهادت و ایثارگری است.

دفاع مقدس گنجینه‌های تمام نشدنی هستند

 
لازم به ذکر است در پایان مراسم از خانواده‌های شهدا تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها