مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بوشهر خبر داد؛

تجلیل از ۴۰۰ زن ایثارگر و پشتیبانی جنگ در استان بوشهر

«آرزو شبل الحکمای بوشهری‌نژاد» گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس از ۴۰۰ نفر از زنان ایثارگر استان با همکاری آستان قدس رضوی تجلیل به عمل خواهد آمد.
کد خبر: ۴۱۸۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳ - 24September 2020

تجلیل از 400 زن ایثارگر و پشتیبانی جنگ در استان بوشهر«آرزو شبل الحکمای بوشهری نژاد»، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر، ضمن گرامی‌داشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: زنان میهن اسلامی در ادوار مختلف تاریخ فرزندان، همسران، برادران و پدران خود را به مشارکت در دفاع از اسلام تشویق می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه شیر زنان قهرمان ایران اسلامی جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌هایی زیادی را در دوران پیروزی انقلاب اسلامی از خود نشان دادند، گفت: اگر زنان حماسه جنگ را نمی‌سرودند و در خانه‌ها جنگ را یک ارزش تلقی نمی‌کردند مردان اراده و انگیزه رفتن به جنگ را پیدا نمی‌کردند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه زنان بوشهری نیز همچون زنان دیگر نقش فعالی در جنگ تحمیلی ایفا نمودند خاطرنشان کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس از ۴۰۰ نفر از زنان ایثارگر استان با همکاری آستان قدس رضوی تجلیل به عمل خواهد آمد.

آرزو شبل الحکمای بوشهری نژاد افزود: به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت دستورالعمل‌های ستاد مقابله با ویروس کرونا این مراسم روز شنبه پنجم مهر در گلزار شهدای بهشت صادق (ع) شهر بوشهر برگزار می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه این مراسم معنوی به صورت نمادین با حضور پنج تن از خانواده شهدا و زنان فعال در عرصه پشتیبانی جنگ تحمیلی برگرار خواهد شد تصریح کرد: در این آئین از خانواده شهید «شهربانو میرزائی، سیده معصومه رفائی و رقیه حیاتی» به همراه ۲ تن از زنان فعال حوزه پشتیانی تجلیل و قدردانی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار