فرمانده سپاه دماوند مطرح کرد:

دفاع مقدس حرکت عظیمی برای نسل آینده

سرهنگ «روح الله عرب» گفت: دفاع مقدس حرکت عظیم، تابلوی نمایانی است که باید به نسل‌های بعدی انتقال داد مطالب دفاع مقدس باید به عنوان گوهر ثبت شود و به نسل بعد انتقال داده شود.
کد خبر: ۴۱۸۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷ - 24September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، نشست ادبی و تقدیر از مولفین حوزه دفاع مقدس شهرستان دماوند باحضور عزت‌الله خانجانی رئیس اداره حفظ آثار دفاع‌مقدس شرق تهران، سرهنگ روح‌الله عرب فرمانده سپاه منطقه دماوند، «عبدالله بیگی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد دماوند «جهانشاهی» معاون سیاسی انتظامی دماوند و دیگر مسئولین شهرستان در درسالن همایش‌های مجتمع فرهنگی کوثر برگزار شد.

سرهنگ عرب با گرامی‌داشت هفته دفاع‌مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس حرکت عظیم، تابلوی نمایانی است که باید به نسل‌های بعدی انتقال داد مطالب دفاع مقدس باید به عنوان گوهر ثبت شود و به نسل بعد انتقال داده شود؛ نویسندگان از تحریف دفاع مقدس، توجه ویژه‌ای داشته باشند.

در ادامه خانجانی ضمن تقدیر و تشکراز برگزاری برنامه و گفت: حضرت آقا فرمودند، کار‌های خوبی انجام شده، اما باید بیشتر انجام شود، انتقال خاطرات، فرهنگ جنگ، برای ۸۰ سال دیگر هم میتونه به نسل‌های آینده انتقال داده شود.

در ادامه «جهانشاهی» ضمن تشکر و قدرانی، به جمع‌بندی مطالب پرداخته و تصریح کرد: نکته مهم امنیت کشور به دفاع مقدس باز می‌گردد.

در پایان مراسم تعدادی ازشاعران به قرائت شعر در زمینه دفاع مقدس پرداختند و سپس از شاعران و نویسندگان دفاع مقدس با اهدای لوح سپاسی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار