فرمانده تیپ 38 تربت جام:

سربازان وظیفه تضمین کننده امنیت جمهوری اسلامی هستند

سرهنگ مهدی سعیدیان گفت: سربازان وظیفه در هر لباسی، تضمین کننده امنیت کشور هستند که با پایان یافتن این امر مقدس و فراگیری یک حرفه، آماده پذیرش مسئولیت در اجتماع می‌شوند.
کد خبر: ۴۱۸۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷ - 24September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت‌جام، طرح لبیک یا خامنه‌ای، طرح تکریم کارکنان وظیفه نیروهای مسلح به میزبانی تیپ ۳۸ زرهی محمد رسول(ص) و با حضور سرهنگ‌ «مهدی سعیدیان» فرمانده این تیپ در تالار کوثر شهرستان تربت جام برگزار شد.

سرهنگ‌ «مهدی سعیدیان» در این مراسم با تجلیل از سربازان که در راه برقراری امنیت در جای‌جای ایران اسلامی انجام وظیفه می‌کنند، اظهار داشت: سربازان عشق را معنا کردند و در برهه‌ای از عمر با برکت خود برای امنیت نظام اسلامی زکات عمر خود را پرداخت ‌کردند.

وی در پایان با اشاره به حضور مؤثر سربازان درعرصه‌های ایثار، جهاد و شهادت گفت: سربازان وظیفه در هر لباسی، تضمین کننده امنیت کشور هستند که با پایان یافتن این امر مقدس و فراگیری یک حرفه، آماده پذیرش مسئولیت در اجتماع می‌شوند.

این محفل سربازی، توسط تیپ 38 زرهی محمدرسول‌الله(ص) و با همکاری نیروی انتظامی و سپاه پاسداران برگزار شد. اجرای سرود و برنامه‌های مختلف فرهنگی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

.انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار