چهل‌سالگی سرو/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

گرامیداشت دفاع مقدس فرصتی برای سنجش عملکرد جامعه است

سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده گفت: گرامیداشت حماسه جاوید دفاع مقدس ایجاد یک نقطه عطف است تا اگر تزلزل و یا انحرافی به وجود آمده آن را تصحیح کرده و به خط امام خمینی(ره) و شهیدان برگردیم.
کد خبر: ۴۱۸۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲ - 24September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت هفته دفاع مقدس اجتماع خانوادگی مدیران و مسئولان استان خراسان رضوی با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان در سازمان همیاری‌های شهرداری مشهد برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه‌سازان دفاع مقدس، اظهار داشت: ما مدیون کسانی هستیم که در این قافله نور سرو جان باختند. برای ادای دین راهی جز تداوم راه آنها نداریم که اگر اینگونه عمل نکنیم، بر خلاف جهت حماسه‌سازان جاوید دفاع مقدس حرکت کردیم. باید قدردان این حماسه‌آفرینی‌ها باشیم و در مسیری که شهدا برای ما ترسیم کردند حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های مهم رهبر معظم انقلاب تحریف دفاع مقدس است، خاطر نشان کرد: گرامیداشت حماسه جاوید دفاع مقدس ایجاد یک نقطه عطف است تا اگر تزلزل و یا انحرافی به وجود آمده آن را تصحیح کرده و به خط امام و شهیدان برگردیم و در جاده‌ای که مستقیم به سمت اهداف است طی مسیر کنیم.

این مسئول بیان داشت: آحاد جامعه اسلامی وظیفه دارند تا در مسیری که شهدا ترسیم کردند طی طریق کنند که اینگونه عملکرد، نویدبخش و هشدار دهنده است. اگر در مسیری که شهدا ترسیم کردند حرکت کنیم و به ظالمان باج ندهیم سربلند و پیروز هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی تصریح کرد: اگر دچار تزلزل شدیم و تکلیف‌گریز و دین‌ستیز بودیم و به سازش با دشمن اندیشیدیم از جاده شهیدان منحرف شدیم.

یوسفعلی‌زاده در پایان گفت: وصیت شهدا این بود که پشتیبان ولایت‌فقیه باشید و با دشمن سازش نکنید و خود را بر اساس آموزه‌های دینی تربیت کنید و در جهت اعتلای اسلام و انقلاب گام بردارید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها