چهل‌سالگی سرو/ سرلشکر صفوی:

جمهوری اسلامی به یک قدرت الهی تبدیل شده است

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: نگاه واقع‌بینانه به تغییر و تحولات ژئوپولتیک منطقه نشانگر زوال قدرت آمریکا و اسرائیل و در مقابل آن تبدیل جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت الهی، فرهنگی، تمدنی، نظامی و شکست‌ناپذیر در منطقه است.
کد خبر: ۴۱۸۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶ - 24September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با هفته دفاع مقدس و به منظور پاسداشت دلاوری‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام، مراسم گرامیداشتی با حضور سردار سرلشکر پاسدار «سیدیحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، معاونین، مدیران، کارکنان و خدام بارگاه منور رضوی در سازمان مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد.

سردار صفوی در این مراسم اظهار داشت: نگاه واقع‌بینانه به تغییر و تحولات ژئوپولتیک منطقه نشانگر زوال قدرت آمریکا و اسرائیل و در مقابل آن تبدیل جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت الهی، فرهنگی، تمدنی، نظامی و شکست‌ناپذیر در منطقه است.

وی افزود: آمریکا امروز بی‌آبروتر و ضعیف‌تر از ۴۰ سال پیش شده و دیگر توانایی تغییر چهره راهبردی را در منطقه و جهان به نفع خود ندارد و اگر نگاهی به رویداد‌ها و راهبرد‌های ۴۰ سال اخیر آمریکا و انقلاب اسلامی داشته باشیم می‌بینیم که ایران اسلامی و جبهه مقاومت قدرتمندتر و آمریکا ضعیف‌تر شده است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: آمریکا با حمله نظامی به افغانستان و عراق، با هزینه هفت تریلیون دلاری و کشته و زخمی شدن ۲۰ هزار نفر از نظامیانش هم به اهداف خود نرسید و امنیت، رفاه و آسایشی هم برای مردم این کشور‌ها ایجاد نکرد و هم اکنون به عنوان یک کشور در جهان خوار و ذلیل است.

سردار ‌صفوی خاطر نشان کرد: آمریکا نمی‌تواند با صرف هزینه‌های کلان در منطقه باقی بماند و مجبور به فرار و عقب نشینی است؛ و همین ملت‌های شجاع افغانستان و عراق نیز آمریکا را از کشورهایشان بیرون می‌کنند.

وی در بخش پایانی سخنانش به جایگاه ولایت فقیه اشاره کرد و بیان داشت: رهبری امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی که شخصیتی مقتدر، دوراندیش، حکیم، مدبر، متقی و دلسوز مردم هستند به انقلاب اسلامی عظمت بخشیده است و تومار آمریکا و بقای اسرائیل را در هم می‌پیچد.

پایان‌بخش این مراسم تجلیل از رزمندگان، آزادگان و خانواده شهدای آستان قدس رضوی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار