فرمانده مر‌ز‌بانی نا‌‌جا:

تردد در مرزهای کشور برای اربعین امکان‌پذیر نیست‌

سردار احمدعلی گودرزی گفت: هیچ ترددی در مرز‌های کشور تحت هیچ شرایطی در مبحث مراسم اربعین ممکن نیست.
کد خبر: ۴۱۸۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸ - 24September 2020

هیچ ترددی در مرزهای کشور برای اربعین ممکن نیست‌به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «احمدعلی گودرزی» فرمانده مر‌ز‌بانی نا‌‌جا پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح پاسگاه مرزی قافله جا در دهلران، با اشاره به امنیت مرز‌های ایران و به‌ویژه استان ایلام اظهار داشت: ۴۳۵ کیلومتر از مرز‌های حوزه سرزمینی استان ایلام از امن‌ترین مرز‌های کشور است.

وی که به‌منظور بازدید میدانی از پاسگاه‌های مرزی استان ایلام به استان سفرکرده است، گفت: امنیت پایدار در مرز‌های استان ایلام نمونه‌ای از امنیتی است که امروز بر کشور حاکم است و این امنیت مرهون زحمات شبانه‌روزی فرزندان ملت ایران در اقصی نقاط مرزی کشور است.

فرمانده مرزبانی ناجا افزود: هماهنگی و وحدت موجود در امنیت مرز‌های استان ایلام تدبیر موفقی است که امروز نتیجه آن امنیت تام برای مرزنشینان این خطه است.

سردار گودرزی در ادامه مرزداری مردم ایلام در دوران دفاع مقدس را یادآور شد و گفت: مردم ولایتمدار ایلام در دوران دفاع مقدس نیز توانستند علاوه بر حضور در میدان‌ها نبرد، بدون ترک دیار خود مقاومت و پایمردی را در جهان برای خود به نمایش بگذارند.

وی گفت: آنچه از مردم ایلام می‌توان گفت بسیار است، ولی تنها می‌توانم بگویم مردم ایلام، نماد قهرمانی و پایمردی در دفاع مقدس است.

فرمانده مرزبانی ناجا افزود: افتتاح امروز پاسگاه قافله جا، افتتاح اقتدار و امنیت و حضور مضاعف و برتر مرزبانان همیشه‌بیدار در مرز‌های کشور است و فرزندان ملت در پاسگاه‌های مرزی با تمام توان در امنیت کشور چشم نامحرمان به حریم ایران را کور خواهند کرد.

سردار گودرزی هدیه مرزداران به مردم ایران را، امنیت موجود عنوان کرد و گفت: مرزداران جان می‌دهند تا مردم ایران در امنیت زندگی کنند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در پایان یادآور شد: با توجه به ایام پیش رو و مباحث اربعین تأکید و یادآوری می‌کنم که هیچ ترددی در مرز‌های کشور تحت هیچ شرایطی در مبحث مراسم اربعین ممکن نیست.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار