مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

دفاع مقدس دوران طلایی تاریخ انقلاب اسلامی ایران است

حجت‌الاسلام سیروس حکمتی‌نیک با گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس دوران طلایی در تاریخ انقلاب اسلامی بوده و از زوایای مختلف قابل بحث است.
کد خبر: ۴۱۸۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱ - 24September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سیروس حکمتی‌نیک» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد امروز در آیین تجلیل از روحانیون رزمنده این استان اظهار داشت: از نگاه آموزه‌های قرآن کریم، خداوند متعال همیشه خطراتی که متوجه نظام اسلامی است را گوشزد می‌کند و راه‌های مبارزه با این خطرات را هم خداوند در قرآن کریم و آموزه های اسلامی بیان کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: همواره دو خطر عمده تفکر اسلام را تهدید کرده است یک خطر دشمن خارجی و بیرونی و دوم خطر اضمحلال و استحاله دورنی نظام است.

حکمتی‌نیک با گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس دوران طلایی در تاریخ انقلاب اسلامی و از زوایای مختلف قابل بحث است.

وی به اهمیت پاسداشت هفته دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره داشت و ابراز کرد: در دوران دفاع مقدس، دشمن از حماقت صدام استفاده کرده و جنگ را بر انقلاب و نظام نوپای ما تحمیل کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد متذکر شد: محرک اصلی و شروع‌کننده جنگ، کشور عراق بود که با حمایت دول غربی و شرقی به کشور ما حمله کرد.

حکمتی‌نیک بیان کرد: در دوران دفاع مقدس، جنگنده‌های فرانسوی و انگلیسی، بمب‌های شیمیایی آلمانی و سربازان نیروهای نظامی کشورهای مختلف همه پشت سر صدام جمع شدند و جنگ را به ما تحمیل کردند، اما رشادت رزمندگان ما اجازه نداد حتی یک وجب از خاک کشورمان را از دست دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار