چهل‌سالگی سرو/

نمایش هزار سند مکتوب عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در نمایشگاه دفاع مقدس

مسوول غرفه فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع از نمایش هزار سند مکتوب عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در نمایشگاه دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۴۱۸۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰ - 24September 2020

نمایش ۱۰۰۰ سند مکتوب عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در نمایشگاه دفاع مقدسبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، هزار سند مکتوب و سمعی و بصری در غرفه فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به نمایش گذاشته شد.

مسؤول غرفه فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان این مطلب افزود: اسناد یادشده طی مدت چهار سال در قالب چند بخش جمع‌آوری و طبقه‌بندی شده است.

به گفته وی، اسناد طبقه‌بندی شده مذکور در قالب مکتوب، حجمی، سمعی و بصری، بریده جراید و... با رویکرد نقش روحانیت، تبلیغات و عقیدتی و سیاسی در دوران هشت سال دفاع مقدس گردآوری شده است.

به گفته وی، تاریخچه و سیر تغییرات تکاملی جداول و چارت سازمانی، سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح از دیگر بخش‌های دیدنی این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه تا نهم مهرماه جهت بازدید عموم برپاست، گفت: از دیگر نکات قابل توجه این نمایشگاه تصاویر بازدید حضرت آیت الله خامنه‌ای از شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردها، صنایع هواپیمایی ایران و صنایع حدید مربوط به دهه ۶۰ است.

بر اساس این گزارش، از دیگر اسناد مکتوب و جالب توجه در این غرفه نامه امضاشده مقام عظمای ولایت به‌عنوان اولین معاون سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح است.

نمایشگاه ملی دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دایر است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار