امام جمعه بوکان:

افتخارآفرینی‌های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس مایه مباهات است

ماموستا ملاعباس احمدی گفت: افتخارآفرینی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس مایه مباهات برای تمام ملت ایران و پشتوانه بزرگی برای امنیت ملی است که باید این ایام گرامی داشته شود.
کد خبر: ۴۱۸۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱ - 24September 2020

افتخارآفرینی‌های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس مایه مباهات است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، ماموستا ملاعباس احمدی، امام جمعه بوکان، امروز در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای بوکان که با حضور فرماندار و دیگر مسئولان اجرایی این شهرستان به مناسبت دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: امنیت امروز ایران اسلامی در سایه مقاومت دوران دفاع مقدس حاصل شده و به همراه آن استقلال و اقتدار نیز برای کشورمان به ارمغان آمده است.

وی افزود: افتخارآفرینی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس مایه مباهات برای تمام ملت ایران و پشتوانه بزرگی برای امنیت ملی است که باید این ایام گرامی داشته شود.

امام جمعه بوکان ادامه داد: با فداکاری رزمندگان اسلام و تدابیر رهبر مقام معظم انقلاب، امنیتی در کشور حاکم است که در هیچ کدام از کشورهای همسایه وجود ندارد که باید مسوولان و مردم قدردان این امنیت و اقتدار باشند و آن را حفظ کنند.

وی گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس گویای مقاومت ملتی است که با رهبری داهیانه حضرت امام(ره) و ایمان و توکل بر خداوند متعال به عنوان حماسه‌ای ماندگار، برگ زرینی را در تاریخ به ثبت رساند.

ماموستا احمدی اضافه کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس مهمترین بخش تاریخ ملت ایران است زیرا که همه دنیا با تمام ابزار خود علیه جمهوری اسلامی وارد کارزار شد اما با همت و یکدلی این ملت حتی یک وجب از خاک کشور در تصرف دشمن باقی نماند.

وی با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری باید سرلوحه کار مسوولان باشد، اظهار داشت: مسئولان اجرایی این شهرستان باید برای رفع مشکلات اقتصادی مردم برنامه‌ریزی داشته باشند تا مردم بیشتر از این دچار مشکلات اقتصادی نشوند.

امروز همچنین به همین مناسبت با حضور فرماندار، امام جمعه و شماری از مسوولان این شهرستان از نخستین تابلوی نامگذاری شده به نام شهید سردار سلیمانی رونمایی شد؛ این تابلو بر سردر سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نصب و از این پس از سالن سیمرغ به نام سردار دلها تغییر نام دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار