در پیامی؛

استاندار کرمان درگذشت یکی از مدافعان سلامت را تسلیت گفت

محمدجواد فدائی، استاندار کرمان، در پیامی آسمانی‌شدن دکتر سید«مهدی بهشتی شیرازی» را بر اثر بیماری کرونا تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۱۸۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸ - 24September 2020

پیام تسلیت استاندار کرمان در غم آسمانی شدن پزشک متخصص بر اثر کرونا در کرمانبه گزارش دفاع پرس از کرمان، «محمدجواد فدائی»، استاندار کرمان در پیامی آسمانی‌شدن دکتر سید«مهدی بهشتی شیرازی» را بر اثر بیماری کرونا تسلیت گفت.

متنِ این پیام بدین شرح است:
بسم‌الله الرّحمن الرّحیم

كُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْت
حافظۀ تاریخی انسان معاصر، یادآور عبور از تنگناهای دشواری نظیر قحطی، جنگ و بیماری است. امروز هم شیوع بیماری کرونا، وجه دیگری از یک مصیبت عظیم را بر جان‌ها نشانده و دست تقدیر، ما را داغ‌دار فقدان دکتر سیّدمهدی بهشتی شیرازی، پزشک متخصّص اطفال بیمارستان علی‌ابن ابی طالب (ع) شهر راور کرده است.

اینجانب، در کنار مردم شریف استان کرمان، از آسیب‌هایی که بر پیکرۀ جامعه و خاصّه جامعۀ پزشکی وارد آمده متأثر هستم. تلاش‌های بی‌وقفۀ کادر بهداشت و درمان استان را ارج می‌نهم و از همۀ مردم، که در جهت پیش‌گیری از نفوذ بیشتر کرونا و کمک به مدافعان سلامت، پروتکل‌ها و موازین بهداشتی را رعایت می‌نمایند، صمیمانه سپاسگزارم.

باور دارم که در مصائب، باید به حضرت باری تعالی پناه برد که در آیۀ استرجاع فرموده است: «الّذین اذا إصابَتهم مصیبة، قالو انا لله و انّا الیهِ راجعون». همۀ ما باید بدانیم که در شرایط کنونیِ جامعۀ ایران، راه عبور از این مصیبت، امید به آینده و تلاش برای فردای روشن این سرزمین است.

باید امیدوارانه بپذیریم که «مرگ پایان کبوتر نیست/ مرگ در ذاتِ شبِ دهکده، از صبح سخن می‌گوید»

اینجانب آسمانی‌شدنِ دکتر سیّدمهدی بهشتی شیرازی را همه مردم عزیز راور، جامعۀ پزشکی و خانوادۀ سوگوار ایشان تسلیت عرض نموده، و از بارگاه الهی برای آن عزیز، مغفرت و رحمت الهی و برای بازماندگان و عزاداران، صبر جزیل مسألت دارم.

پیام تسلیت استاندار کرمان در غم آسمانی شدن پزشک متخصص بر اثر کرونا در کرمان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار