خانواده‌های شاهد جامعه اصناف خاش تجلیل شدند

در چهارمین روز هفته دفاع مقدس مراسم تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان جامعه اصناف و بازاریان شهرستان خاش با حضور مسئولان شهرستان  در محل ساختمان اتاق اصناف برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۸۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷ - 24September 2020

خانواده های شاهد و ایثارگر و رزمندگان جامعه اصناف خاش تجلیل شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، در چهارمین روز هفته دفاع مقدس مراسم تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان جامعه اصناف و بازاریان شهرستان خاش با حضور مسئولان شهرستان در محل ساختمان اتاق اصناف برگزار شد.

«نوراحمد هاشمزهی» رئیس اتاق اصناف خاش در این مراسم با اشاره به اینکه اصناف و بازاریان در دوران پرافتخار دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی در خط مقدم جبهه بوده و افزون بر 10 هزار شهید اصناف آن را گواهی می دهد، اظهار داشت: اصناف و بازاریان در جبهه دفاع مقدس با حمایت و پشتیبانی مالی و نیز نثار جان خود برای حفظ ارزشهای اسلامی و انقلابی و دفاع از مرزهای میهن نقش آفرینی داشته اند.

وی اظهار داشت: جامعه اصناف و معتمدان بازار کشور و خاش همچنان در صحنه حاضر بوده و به مانند دوران دفاع مقدس و سالهای انقلاب اسلامی در جهت حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می کوشند.

سرهنگ پاسدار «علی ثمره حسینی» فرمانده سپاه خاش هم با قدردانی از تلاش های اصناف برای اجرای فرامین و منویات مقام معظم رهبری و حضوری موثر در جامعه بیان کرد: نقش آفرینی اصناف و بازاریان در خنثی کردن توطئه های دشمنان و کمک به حل مشکلات و تامین نیازهای مردم ستودنی است.

وی افزود: دوران دفاع مقدس عرصه حضور مقتدرانه رزمندگان شجاع و دلیرمردانی است که جانانه از حریم اسلام و میهن صیانت کردند و هم اینک بعد از گذشت افزون بر چهار دهه یاد و نام شان جادوانه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار