چهل‌سالگی سرو/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس مازندران:

خط سرخ شهادت برای پاسداری از فرهنگ عاشورا ادامه دارد

سردار «عبدالله ملکی» گفت: آزادی‌ها را شهدای ما به ما آموختند و این خط سرخ که برای پاسداری از دین خدا، راه انبیاء، قرآن، عترت، فرهنگ عاشورا و نظام اسلامی باید نسل جوان ادامه دهنده راه آنان باشد.
کد خبر: ۴۱۸۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷ - 24September 2020

خط سرخ شهادت برای پاسداری از عاشورا ادامه داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس مازندران عصر امروز در آئین رونمایی از المان دو شهید گمنام دانشگاه آزاد محمودآباد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه وجود دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد از افتخارات شهرستان محمودآباد است، اظهار داشت: خانواده شهدا شاگردهای اول دانشگاه شاهد هستند.

وی تصریح کرد: مقاومت مردم در مقابل دشمن در جنگ سرد گرد هم آمده و شعار جنگ جنگ تا پیروزی و مقاومت سر دادند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: مقاومت یعنی کلاس دانش‌آموزی در شهرهای مرزی ما در زیر چادر و در درون غارها برگزار می‌شود.

سردار ملکی خاطرنشان کرد: مقاومت یعنی سرهنگ تیرانداز یا شهید حسین آملی که باید استقامت و صبر را از آنان پیشه کرد.

وی با بیان اینکه ما در جنگ مقاومت کردیم، افزود:ما با دو تفکر اول خدا محوری و تفکر دوم لیبرالی که صدام نماینده آن در جنگ بود و عراق کاملا در جنگ سرد پشتیبان داشت اما ما پیروز شدیم چون ایثار داشته‌ایم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران عنوان کرد: آزادی یعنی ما در خرمشهر ۳۴ روز مقاومت کردیم و خرمشهر آنگونه آزاد شد که امروز به آن می‌بالیم.

سردار ملکی گفت: آزادی‌ها را شهدای ما به ما آموختند و این خط سرخ که برای پاسداری از دین خدا، راه انبیاء، قرآن، عترت، فرهنگ عاشورا و نظام اسلامی باید نسل جوان ادامه دهنده راه آنان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار