چهل‌سالگی سرو/ نماینده ولی فقیه در مازندران:

حیات و زندگی را شهدا برای ما احیا کردند/ هنر انقلابی جاودانه خواهد ماند

آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» با بیان اینکه حیات و زندگی را شهدا برای ما مکرر احیا کردند، گفت: نباید راه شهدا را گم کنیم چرا که شهدا نوری در تاریکی‌ها هستند.
کد خبر: ۴۱۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۷ - 25September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران شامگاه پنجشنبه سوم مهر در آئین اختتامیه جشنواره شعر «رازهای ارغوانی» که به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس برگزار شد، «توکل» و «رضا» را باعث پیروزی رزمندگان و ملت در برابر خطر صدام و صدامیان با پشتوانه جهانی دانست که ملت شهیدپرور را در سختی‌ها و مشکلات پیش برد.

وی با بیان اینکه راه خدا را پیش بگیریم و راضی به تلخی‌ها و شیرینی‌های مسیر باشیم، خانواده‌های شهدا و جانبازان را نمونه این عمل دانست و گفت: حیات و زندگی را شهدا برای ما مکرر احیا کردند.

محمدی لائینی خطاب به نسل سوم، چهارم و نسل‌های آتی جامعه گفت: نباید راه شهدا را گم کنید چرا که شهدا نوری در تاریکی‌ها هستند.

وی شاعران را فرزندان انقلاب برشمرد و با بیان اینکه جامعه انقلابی نیازمند هنر انقلابی است، گفت: هنر اگر در کنار انقلاب بماند موفق می‌شود و جدا شدن از انقلاب به هنر آسیب می‌زند و رمز جاودانگی هنر در مسیر شهدا و ارزش‌ها بودن است.

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها