چهل‌سالگی سرو/ مؤلف کتاب «ادامه شهادت»:

«ادامه شهادت» کتاب راهنما و منشور هدایتی برای متولیان برگزاری کنگره‌های شهداست

علی خسروی با اشاره به برگزاری کنگره ملی شش هزار و 300 شهید استان لرستان در سال آینده گفت: هدف از چاپ کتاب «ادامه شهادت»، در دست بودن یک منبع کامل از بیانات و مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان کتاب راهنما و منشور هدایتی برای متولیان و دست‌اندرکاران برگزاری این کنگره عظیم و سایر کنگره‌های شهداست.
کد خبر: ۴۱۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸ - 25September 2020

«ادامه شهادت» کتاب راهنما و منشور هدایتی برای متولیان برگزاری کنگره‌های شهدا است

«علی خسروی» نویسنده و پژوهشگر لرستانی و مؤلف کتاب «ادامه شهادت»، در حاشیه آئین رونمایی از این کتاب در گفت و گو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، ضمن تبریک  چهلمین سال هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام خمینی (ره) اظهار داشت: پس از پایان جنگ تحمیلی، حرکت فرهنگی و ارزشمند یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا در سطح کشور، با هدف ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت آغاز شد.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی شش هزار و 300 شهید استان لرستان در سال آینده، افزود: هدف از چاپ کتاب «ادامه شهادت»، در دست بودن یک منبع کامل از بیانات و مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله‌العالی) به عنوان کتاب راهنما  و  منشور هدایتی برای متولیان و دست اندرکاران برگزاری این کنگره عظیم و سایر کنگره های شهداست.

نویسنده و پژوهشگر لرستانی با اشاره به اینکه «ادامه شهادت» اولین کتاب ستاد کنگره ملی شهدای لرستان است که با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، چاپ شده است، گفت: مجموعه 33 سخنرانی و پیام  معظم له را در جمع دست‌اندرکاران کنگره‌ها و یادواره‌هایی که تاکنون برگزار شده است را جمع آوری، تدوین، ویراستاری و براساس سیر زمانی مرتب کردم.

خسروی تصریح کرد: کتاب «ادامه شهادت» در دو فصل  چاپ شده است؛ در فصل اول متن بیانات و پیام‌های معظم له براساس سیر تاریخی تدوین شد و در فصل دوم در قالب چهار عنوان (جملات برگزیده، نکته‌های ناب، توصیه‌ها و راهکارهای جرایی) برای استفاده بهتر و سریع‌تر به صورت عبارات برگزیده دسته بندی شدند.

وی چاپ این کتاب را شروع متبرکی دانست برای تالیفات و آثاری که قرار است در راستای کنگره شش هزار و 300 شهید لرستان تولید شوند و خاطر نشان کرد:  جملات گزیده‌ رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص کنگره‌های شهدا  که در بخش دوم کتاب آمده است، نکات نابی هستند که  می‌توان برای تیزرها، بنرها و شعارها  از آنها استفاده  کرد.

مؤلف کتاب «ادامه شهادت» در پایان از سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان و کارکنان این اداره کل که از چاپ و رونمایی این کتاب حمایت و همکاری کرده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها