چهل سالگی سرو/ معاون قضائی دادستانی کل کشور در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

اجرای عدالت همان ادامه راه شهداست/ امنیت امروزمان را مدیون خون شهدا هستیم

«سعید عمرانی» با تکریم یاد شهدای دستگاه قضائی در دوران دفاع مقدس گفت: ما از شهدای قوه قضائیه آموختیم که در اجرای عدالت نباید کوتاهی کنیم. تمام تلاش ما در دستگاه قضائی این است تا مردم طعم شیرین عدالت را بچشند و اگر این کار به بهترین نحو ممکن انجام شود، شهدا نیز از ما راضی خواهند بود.
کد خبر: ۴۱۸۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳ - 25September 2020

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سعید عمرانی معاون قضائی دادستانی کل کشور همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس از نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس بازدید کرد.

عمرانی در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خصوص ضرورت ترویج فرهنگ دفاع مقدس اظهار داشت: امنیت امروزمان را مدیون رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدای دفاع مقدس هستیم، لذا همه ما باید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم و برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس نیز می‌تواند موجب ترویج این فرهنگ به ویژه بین نسل جوانی که دوران دفاع مقدس را ندیده‌اند، شود.

وی ادامه داد: ما که جزو نسل اول انقلاب هستیم نیاز داریم که دوران جنگ دائما برایمان بازگو شود و دیدن یادواره‌ها و خانواده شهدا، حال و هوایمان را تغییر می‌دهد.

معاون قضائی دادستانی کل کشور با تکریم یاد شهدای دستگاه قضائی در دوران دفاع مقدس گفت: با آغاز جنگ تحمیلی، قوه قضائیه نیز مانند سایر نهاد‌ها شهدای بسیاری را تقدیم این نظام مقدس کرد و ما از شهدای قوه قضائیه آموختیم که در اجرای عدالت نباید کوتاهی کنیم. تمام تلاش ما در دستگاه قضائی این است تا مردم طعم شیرین عدالت را بچشند و اگر این کار به بهترین نحو ممکن انجام شود، شهدا نیز از ما راضی خواهند بود.

براساس این گزارش، نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس تا نهم مهرماه در موزه انقلاب اسلامی در تهران برپاست و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/ 117

نظر شما
پربیننده ها