چهل‌سالگی سرو/ فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز:

«دفاع مقدس» ریشه در باورهای قرآنی و دینی ما دارد

امیر سرتیپ دوم خلبان «سعید رسولی» با اشاره به ارزش دفاع مقدس در نظام جمهوری اسلامی ایران و تفاوت آن با دیگر جنگ‌ها به لحاظ دفاع از ارزش‌ها و باورهای دینی، اعتقادی و انقلابی، گفت: حرکت جهادی رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس، ریشه در باورهای قرآنی و دینی ما دارد.
کد خبر: ۴۱۸۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶ - 25September 2020

«دفاع مقدس» ریشه در باورهای قرآنی و دینی ما داردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم خلبان «سعید رسولی» فرمانده پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز، صبح امروز (جمعه) با جمعی از رزمندگان، جانبازان پیشکسوت و خانواده‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار، فداکاری و ایثار شهدا، جانبازان، ایثارگران و به‌ویژه خلبانان و تیزپروازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در ایام دفاع مقدس را بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: اقدام نیروی هوایی ارتش در روز دوم جنگ با پرواز ۱۴۰ فروندی، کاری بزرگ و روحیه‌ساز برای کشور و رزمندگان بود و باعث تعجب جهان شد؛ چراکه آن‌ها تصور می‌کردند نیروی هوایی ما به واسطه تحریم و خروج مستشاران، قدرت عملیات علیه دشمن را ندارد.

فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز خطاب به ایثارگران، رزمندگان و پیشکسوتان، گفت: شما اسوه‌های ظلم‌ستیزی و ایثارگری، باورهای ما را به انقلاب اسلامی عینیت بخشیده و نسبت به مسئولیتی که در این راه بر عهده ما گذاشته شده است، آگاه‌تر می‌سازید.

امیر سرتیپ دوم رسولی با اشاره به ارزش دفاع مقدس در نظام جمهوری اسلامی ایران و تفاوت آن با دیگر جنگ‌ها به لحاظ دفاع از ارزش‌ها و باورهای دینی، اعتقادی و انقلابی، تصریح کرد: حرکت جهادی رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس، ریشه در باورهای قرآنی و دینی ما دارد.

وی صبر و ایثار آزادگان و تحمل دوران اسارت را کاری بزرگ و دارای پاداشی عظیم نزد پروردگار عنوان کرد و خاطرنشان کرد: شهدا، جانبازان و آزادگان به تکلیف عمل کردند و در شرایطی که همه قدرت‌ها کمر به محو اسلام بسته بودند، از جان مایه گذاشتند تا ایران اسلامی را از گزند و آسیب حفظ کنند و رمز این موفقیت، پیروی از ولایت فقیه بود.

فرمانده پایگاه هوایی تبریز با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس، گفت: با توجه به ضرورت انتقال ارزش‌های والای دوران دفاع مقدس، برنامه‌های متعددی را پیش‌بینی کرده‌ایم که با همکاری مرکز صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی در طول هفته دفاع مقدس به‌صورت ویژه‌برنامه پخش می‌شود و از وجود رزمندگان دوران دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا به‌عنوان کسانی که در این راه از جان خود هزینه کرده‌اند و سختی‌های زیادی را متحمل شده‌اند، برای آگاهی‌بخشی به نسل جوان بهره و کمک می‌گیریم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار