چهل‌سالگی سرو/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان‌ جنوبی:

سربلندی نظام جمهوری اسلامی مرهون دفاع مقدس و خون شهداست

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌‌ جنوبی پیشرفت‌ها و سربلندی نظام جمهوری اسلامی را مرهون دفاع مقدس و خون شهدا دانست و گفت: ظرفیت‌های خوب هنری در استان وجود دارد که می‌تواند به فرهنگ دفاع مقدس بپردازد و جوانان هم از این ابزار فرهنگ استقبال می‌کنند.
کد خبر: ۴۱۸۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴ - 26September 2020

سربلندی نظام جمهوری اسلامی را مرهون دفاع مقدس و خون شهدا هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌ جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: هنر بهترین زبان برای انتقال اهداف و به‌ویژه فرهنگ دفاع مقدس، شهید و شهادت، جلوه‌های آئینی و عاشورایی است.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ دفاع مقدس، قوام انقلاب اسلامی است، گفت: اگر جنگ بر ما تحمیل شد اما مردم با مقاومت و ایستادگی و رهبری قاطع و مقتدارنه امام خمینی(ره) دوران دفاع مقدس و بعد از آن را با س بلندی پشت سر گذاشتند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌‌ جنوبی پیشرفت‌ها و سربلندی نظام جمهوری اسلامی را مرهون دفاع مقدس و خون شهدا دانست و افزود: ظرفیت‌های خوب هنری در استان وجود دارد که می‌تواند به فرهنگ دفاع مقدس بپردازد و جوانان هم از این ابزار فرهنگ استقبال می‌کنند.

فلاحی با تأکید بر اینکه باید از هر طریق فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان منتقل شود و بهترین راهکار آن هنر است، عنوان کرد: دفاع مقدس قوام انقلاب اسلامی است و پرداختن به آن اهمیت دارد چرا که دشمن این موضوع را درک کرده که فرهنگ ایثار و شهادت، جهاد و استقامت ناشی و ثمره دفاع مقدس است.

وی تئاتر خیابانی را یکی از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری برای انتقال فرهنگ مقاومت به نسل جوان دانست و متذکر شد: در قالب فرهنگ و هنر می‌توان محتوای غنی و ارزشمند از دفاع مقدس را به نسل جدید منتقل کرد و همه اقشار و دستگاه‌ها وظیفه دارند پای کار باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها