معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان:

تحقق فرهنگ مقاومت پیشرفت و تعالی جامعه را به دنبال دارد

معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان گفت: تحقق فرهنگ مقاومت پیشرفت و تعالی جامعه را به دنبال دارد و اگر این فرهنگ در جامعه رواج پیدا کند، هجمه‌های دشمن که از روش‌های مختلف و با شیطنت صورت می‌گیرد به نتیجه نخواهد رسید.
کد خبر: ۴۱۸۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱ - 26September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «معصومه حکیمیان» معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان شامگاه جمعه 4 مهرماه در مراسم «بانوان مکتب شهیدحاج قاسم» به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس که در گلزار شهدای کرمان برگزار شد اظهار داست: همان‌طور که اقتصاد مقاومتی راهکار برون رفت از مشکلات اقتصادی است، تحقق مقاومت فرهنگی و به تبع آن فرهنگ مقاومتی راهکار برون رفت از مشکلات فرهنگی است و با وجود مکتب ارزشمندی چون سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی»، فرهنگ مقاومتی را می‌توان در جامعه ترویج داد.

این مسئول افزود: تحقق فرهنگ مقاومتی پیشرفت و تعالی جامعه را به دنبال دارد و اگر فرهنگ مقاومتی در جامعه رواج پیدا کند، هجمه های دشمن که از روش های مختلف و با شیطنت صورت می گیرد به نتیجه نخواهد رسید.

وی تصریح کرد: دشمن به خوبی درک کرده است که در جبهه و خاکریزهای جنگ سخت توان مقابله با نیروهای مسلح و مردم ایران ندارد و به همین جهت تمام توان خود را برای از بین بردن فرهنگ اسلامی و دینی ملت ما به کار برده است.

حکیمیان با بیان اینکه دشمنی استکبار با ملت ایران از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد بیان داشت: توطئه‌های استکبار جهانی به اشکال مختلف به وجود آمد تا اینکه دشمن اقدام به طرح‌ریزی و اجرای جنگ تحمیلی کرد و این جنگ نابرابر را علیه ملت ایران انجام داد.

تحقق فرهنگ مقاومتی پیشرفت و تعالی جامعه را به دنبال دارد

وی افزود: جنگ لایه های پنهان زیادی دارد و یکی از آنها این است که استکبار در ابتدا می‌خواست جنگ علیه ایران را به وسیله پاکستان و سپس ترکیه انجام دهد، اما در نهایت به وسیله فردی جاه‌طلب مانند صدام این توطئه را اجرایی کردند.

حکیمیان جنگ نرم را از عملیات های دشمن عنوان کرد و گفت: متاسفانه ما در مواجه با جنگ نرم اندکی سست عمل کرده‌ایم و باید در راستای مقابله با هدف و برنامه دشمن به دنبال تزکیه نفس و تقویت معنویت در جامعه باشیم.

این مسئول با بیان اینکه دفاع مقدس را نباید فقط یک دوره 8 ساله بدانیم متذکر شد: دوران دفاع مقدس برکات زیادی را نصیب کشور کرد و امثال شهید سلیمانی به واسطه دوران دفاع مقدس پرورش پیدا کردند و شهید سلیمانی سرباز خدا و اهل بیت (ع) و سپس سرباز ولایت شد و شهدای ما بارها نشان دادند تاثیر‌گذار هستند، زیرا در صف انبیا و اولیا قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها