چهل‌سالگی سرو/ رئیس پلیس پیشگیری ناجا:

توفیقات دفاع مقدس مرهون مجاهدت سربازان است

سردار مهدی معصوم‌بیگی گفت: دستاورد‌های معنوی هشت سال دفاع مقدس مرهون همرزمی کارکنان وظیفه در جبهه حق علیه باطل از مرز تا مرکز است.
کد خبر: ۴۱۸۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶ - 26September 2020

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، مراسم گرامیداشت روز سرباز با حضور سردار «مهدی معصوم‌بیگی» رئیس پلیس پیشگیری ناجا و جمعی از کارکنان وظیفه در ستاد این پلیس برگزار شد.

سردار معصوم‌بیگی در این مراسم با گرامیداشت چهل‌سالگی دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای والامقام و تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: سرباز زینت کشور و عزت دین است و به دلیل ایفای نقش مؤثر در تأمین امنیت کشور از جایگاه رفیع و ممتازی در بین آحاد مردم، جامعه و نیروهای مسلح برخوردار است.

وی با بیان اینکه سربازان بخش عظیمی از سرمایه‌های ارزشمند نیروی انتظامی محسوب می‌شوند، افزود: سرباز اسلام قابل تکریم است؛ چرا که از ارزش‌های اخلاقی و دینی دفاع می‌کند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: شهادت پنج هزار و ۲۷۰ سرباز نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس گواهی بر ارزشمندی دفاع مقدس و دفاع از وطن است که این رشادت‌ها هرگز از حافظه تاریخ حذف نخواهد شد.

سردار معصوم‌بیگی دوران سربازی را بهترین فرصت برای خودسازی دانست و گفت: نظم‌پذیری و ایثارگری دو ویژ‌گی انسان‌های موفق است که دوران سربازی این دو مؤلفه را ارتقاء و عمق می‌بخشد.

این مقام ارشد انتظامی کسب تجربه خوب از دوران سربازی را یک غنیمت برشمرد و خاطرنشان کرد: بخش زیادی از امنیت جامعه اسلامی برعهده سربازان است و ایجاد امنیت در جامعه اسلامی فی نفسه عبادت است.

وی با طرح این سوال که چرا سالروز آغاز جنگ تحمیلی را همه ساله جشن می‌گیریم، افزود: جنگ توسط دشمن به ما تحمیل شد و شاید تنها جنگی است که بلوک غرب و شرق با اتحاد یکدیگر علیه نظام نوپای ایران اسلامی به حمایت از رژیم بعث پرداختند، اما پاسخی جز شکست از ملت واحد ایران عایدشان نشد؛ چرا که تبعیت از ولی زمان و ثبات قدم رزمندگان در راهی که برای دفاع از وطن و آرمان‌های ارزشمند انقلاب و رهبری انتخاب کرده بودند، مانع از دستیابی معاندان به اهداف شوم‌شان شد؛ لذا دفاع امر مقدسی است که در هشت سال جنگ تحمیلی توسط نیرو‌های مسلح و آحاد مردم در اوج خود انجام شد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: دستاورد‌های معنوی هشت سال دفاع مقدس مرهون همرزمی کارکنان وظیفه در جبهه حق علیه باطل از مرز تا مرکز است؛ از این رو ما قدردان زحمات، تلاش و مجاهدت‌های کارکنان وظیفه هستیم و از اینکه در شرایط کنونی نیز دوشادوش فرماندهان خود در جبهه مقابله با کرونا ایفای نقش می‌کنند به خود می‌بالیم.

در این مراسم سردار «محسن ایزدخواه‌پیما» از فرماندهان و یادگاران دوران دفاع مقدس به بیان خاطرات دوران جنگ تحمیلی پرداخت و در ادامه از کارکنان وظیفه ساعی و نمونه با اهدای لوح تجلیل شد؛ همچنین دو نفر به نمایندگی از کارکنان وظیفه به طرح موضوعات مرتبط با امور وظیفه پرداختند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار