چهل‌سالگی سرو/ مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس:

رونمایی از یادمان ملی شهدای مدافع حرم در تهران/ بعد از ۴۰ سال شاهد بلوغ جبهه مقاومت در جهان هستیم

علی‌اصغر جعفری گفت: امروز بعد از ۴۰ سال شاهد بلوغ مقاومت در جهان هستیم که منشا این مقاومت را باید در دوران دفاع مقدس جست‌وجو کرد. امروز کشور‌های آزاده جهان مقابل استکبار ایستادگی می‌کنند و قطعا الگوی همه آن‌ها انقلاب اسلامی ایران بوده است.
کد خبر: ۴۱۸۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴ - 26September 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، علی‌اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس صبح امروز (شنبه) در یادواره جهادگر شهید سید محمدتقی رضوی و شهدای مهندسی رزمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امروز در سالروز عملیات شکست حصر آبادان هستیم و این عملیات اولین عملیاتی بود که با همکاری سپاه و ارتش بعد از عزل بنی صدر اجرایی شد.

وی ادامه داد: در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از شهرداری تهران تجلیل شد، چراکه برنامه چلچراغ شقایق که از سوی شهرداری اجرایی شد، نقش مهمی را در ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه ایفا کرد.

جعفری افزود: شهرداری تهران برنامه ویژه دیگری را مبنی بر برپایی یادمانی ملی در قواره شهر تهران با موضوع انقلاب اسلامی، مدافعان حرم و به خصوص سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در نظر دارد که در محوطه موزه انقلاب اسلامی عملیاتی کند. شهرداری تهران فعالیت بسیاری در ترویج فرهنگ دفاع مقدس داشته است، لذا از این جهت از این مجموعه تشکر می‌کنیم.

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: امروز بعد از ۴۰ سال شاهد بلوغ مقاومت در جهان هستیم که منشا این مقاومت را باید در دوران دفاع مقدس جست و جو کرد. امروز کشور‌های آزاده جهان مقابل استکبار ایستادگی می‌کند و قطعا الگوی همه آن‌ها انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی اظهار داشت: رزمندگان جهادگر در دوران دفاع مقدس در تمام عملیات‌ها حضور داشتند و به نوعی می‌توان از آن‌ها به عنوان پیشگامان ایثار و شهادت نام برد و یاد و خاطره همه شهدای جهادگر را گرامی می‌داریم و امیدواریم بتوانیم ادامه‌دهنده راه آن‌ها باشیم.

انتهای پیام/ 117

نظر شما
پربیننده ها