مینا بیابانی:

عزت کشور در گرو صبر و ایستادگی زنان ایثارگران بود

رئیس جامعه زنان گفت: ایثار و صبر مادران و همسران و فرزندان ایثارگران بود که ما را به این شکوه و عزت رساند و استکبار جهانی در مقابل مردم مسلمان ایران را به زانو درآورد.
کد خبر: ۴۱۸۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶ - 26September 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، کنگره ملی شکوه ایثار با تجلیل از مادران، همسران، فرزندان و خواهران جانبازان و ایثارگران امروز (شنبه) با حضور سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان برگزار شد.

مینا بیابانی رئیس جامعه زنان کشور در این مراسم دو عنصر جهاد و شهادت را حیات‌بخش اسلام دانست و اظهار داشت: از زمان بعثت پیامبر این دو عنصر باعث قوام اسلام و توسعه آن شد. رسول گرامی اسلام (ص) بهترین یاران خود را در جهاد با کفر و برای استقرار اسلام از دست دادند و بعد از رحلت ایشان نیز تاریخ گواه است که امیرالمومنین در چه شرایطی اسلام را حفظ کردند و این دو عنصر در زمان اباعبدالله‌الحسین (ع) به اوج رسید.

وی افزود: در زمان ما و در انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل باز این دو عنصر حکومت اسلامی را استقرار بخشید و در ادامه با شهادت مردان و زنان ما عزت کشور تثبیت شد. امروز آنچه به عنوان ایران مقتدر مطرح می‌شود با این دو عنصر نمود پیدا می‌کند.

بیابانی تصریح کرد: این امر محقق نمی‌شود و به منصه ظهور نمی‌رسد مگر در کنارش عناصر دیگر وجود داشته باشد مثل ایثار و مقاومت و صبر که در این میدان خانواده شهدا نقش‌آفرینی کردند و زیباترین صحنه‌های عشق و ایثار و مقاومت را آفریدند.

رئیس جامعه زنان افزود: اگر نبودند خانواده شهدا این نهضت به این جایگاه و شانیت نائل نمی‌شد. ایثار و صبر مادران و همسران و فرزندان ایثارگران بود که ما را به این شکوه و عزت رساند و استکبار جهانی در مقابل مردم مسلمان ایران را به زانو درآورد. رهبر معظم انقلاب اسلامی شما را الگوی زن مسلمان خطاب و هویت والای زن مسلمان را احیا و به جهانیان معرفی کردند. اگر کشور اقتدار دارد به واسطه حمایت شما از رزمندگان و صبرتان در مراقبت از نگهداری فرزندان و همسران جانباز بوده است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار