چهل‌سالگی سرو/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

حفظ نام و یاد شهدا از راه‌های حفظ انقلاب اسلامی است

آیت‌الله «سید محمد شاهچراغی» گفت: یکی از راه‌های حفظ انقلاب اسلامی حفظ نام و یاد شهدا با روش‌های به‌روز و متناسب با سلیقه نسل جوان است.
کد خبر: ۴۱۸۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶ - 26September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، آیت‌‌الله «سید محمد شاهچراغی» نماینده ولی فقیه در استان سمنان در مراسم تجلیل از عوامل تولید نخستین کتاب صوتی دانشگاه سمنان با عنوان سبک «روحان عاشق» که با حضور سرهنگ «محمد‌حسن سلامی» مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان، «مسعود  نصیری» رئیس دانشگاه سمنان و جمعی از معاونین دانشگاه همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه این دانشگاه به عنوان دانشگاه مادر استان، تاکنون خدمات ارزشمندی دربخش‌های مختلف ارائه و افتخارات علمی زیادی را کسب کرده است.

شاهچراغی با اشاره به تولید کتاب صوتی دلتنگ نباش که برگرفته از زندگی شهید «روح الله قربانی» تولید شده افزود: یکی از راه‌های حفظ انقلاب اسلامی حفظ نام و یاد شهدا با روش های به روز و متناسب با سلیقه نسل جوان است که تولید کتاب صوتی هم یکی از آنها به شمار می رود که کار ارزشمندی است.

سرهنگ «محمد‌حسن سلامی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان در این مراسم گفت: خوشبختانه در چهلمین سالگرد دفاع مقدس برنامه های خوبی به همت بی‌نظیر مردم و مسئولان در سطح استان اجرایی شد.

سلامی افزود: دانشگاه سمنان نیز در این زمینه عملکرد خوبی را داشته که تولید کتاب صوتی دلتنگ نباش و مستند گنج بی‌پایان از تولیدات فاخر این دانشگاه در زمینه دفاع مقدس محسوب می شود.

وی در با اشاره به سالروز آزاد سازی آبادان گفت: پنجم مهر سال 1360 نقطه عطفی در تاریخ 8 سال دفاع مقدس به شمار می آید، در این روز اولین عملیات گسترده ایران در مقابل ارتش متجاوز عراق با موفقیت کامل صورت گرفت و شهر آبادان پس از یکسال از محاصره دشمن بعثی خارج شد.

این مسئول گفت: عملیات ثامن الائمه (ع)، به عنوان یکی از مهمترین عملیات‌های دفاع مقدس است،عملیاتی که در آن، کلام ماندگار امام  که فرمودند «حصر آبادان حتما باید شکسته بشود»، به بار نشست و این شهر مظلوم از محاصره خارج شد.

‌«مسعود نصیری» رئیس دانشگاه سمنان نیز در این مراسم با اشاره به چهلمین سالگرد دفاع مقدس عنوان کرد: دانشگاه سمنان به عنوان دانشگاه مادر استان به عنوان مسئول کارگروه جوانان، دانشگاهیان، طلاب و تشکل های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان، انتخاب شده است   و در این راستا برنامه های مختلفی را پیش بینی و اجرا کرده است.

وی افزود: تولید کتاب صوتی دلتنگ نباش که فرازهایی از خاطرات و زندگینامه شهید روح‌الله قربانی از شهدای مدافع حرم است، یکی از اقدامات دانشگاه سمنان به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به شمار می رود.

نصیری ادامه داد: تولید این کتاب صوتی یک نوآوری در دانشگاه سمنان بود که باعث الگوبرداری سایر دانشگاه‌ها شده و مورد استقبال مخاطبان نیز قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه سمنان متذکر شد: این کتاب صوتی به همت تیم حدود 50 نفری در مدت یک ماه ضبط، صداگذاری و آماده و از یکم تا ۳۱ شهریور‌ هر شب  از طریق‌ کانال‌های مجازی دانشگاه پخش شد.

در پایان این مراسم از عوامل تولید نخستین کتاب صوتی دانشگاه سمنان (دلتنگ نباش) با عنوان سبک روحان عاشق قدردانی شد.

یکی از راههای حفظ انقلاب اسلامی ایران حفظ نام و یاد شهدا با روشهای به روز و متناسب با سلیقه نسل جوان است

یکی از راههای حفظ انقلاب اسلامی ایران حفظ نام و یاد شهدا با روشهای به روز و متناسب با سلیقه نسل جوان است

یکی از راههای حفظ انقلاب اسلامی ایران حفظ نام و یاد شهدا با روشهای به روز و متناسب با سلیقه نسل جوان است

یکی از راههای حفظ انقلاب اسلامی ایران حفظ نام و یاد شهدا با روشهای به روز و متناسب با سلیقه نسل جوان است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار