سخنگوی وزارت بهداشت:

شناسایی ۳۲۰۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا/ ۲۹ استان در وضعیت قرمز و هشدار قرار دارند

سیما سادات لاری گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، سه هزار و ۲۰۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند.
کد خبر: ۴۱۸۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲ - 26September 2020

شناسایی ۳۲۰۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا/ ۲۹ استان در وضعیت قرمز و هشدار قرار دارندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (شنبه) درباره آخرین آمار کرونا در کشور اظهار داشت: از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، سه هزار و ۲۰۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و هزار و ۲۷۴ نفر از آن‌ها بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۴۴۳ هزار و ۸۶ نفر رسید که متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۲ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۲۵ هزار و ۳۹۴ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت درباره آمار بهبودیافتگان هم گفت: خوشبختانه تاکنون ۳۷۲ هزار و ۵۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

لاری با بیان اینکه چهار هزار و ۴۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، افزود: تاکنون سه میلیون و ۹۰۵ هزار و ۳۵۲ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت عنوان کرد: استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار